
Rekordår for NPG-gruppen
– Veksten er et resultat av langsiktig strategisk arbeid.
Med rapportert samlet omsetning på 278 millioner kroner i 2024 og en vekst på 25 prosent sammenlignet med året før, leverer NPG-gruppen en historisk topplinje.
Det skriver de i en pressemelding.
Byrå-gruppen leverte et samlet resultat på 23 millioner kroner før skatt i 2024.
– Veksten er et resultat av langsiktig strategisk arbeid. Med en differensiert kundebase på tvers av sektorer skaper vi økt aktivitet i det internasjonale og norske markedet. Vi er opptatt av investeringer i selskaper og utvikle et tjenestespekter som gir oss en unik posisjon, sier Stig Kristiansen, CEO og partner i NPG, i pressemeldingen.
NPG har før vært mest kjent for sine messestands, men har de siste årene utviklet og investert i en rekke komplementerende og strategiske merkevaretjenester.
– Vi bistår noen av de mektigste merkevarene i verden gjennom interaktive løsninger, eventer og messer. Vi føler oss veldig privilegerte som kan jobbe med spennende merkevare- og kommunikasjonsutfordringer for våre kunder, sier Kristiansen.
NPG, også kjent som Norwegian Promotion Group, ble etablert i 1991, og huser til sammen 90 ansatte i Oslo, Stockholm og Budapest. Tjenestetilbudet til byrågruppen omfatter eventer, messestands, sport management, kommunikasjon, interaktive innholdsløsninger, markedsføring og design.
Den samlede byrå-gruppen består av NPG, NPG Sweden, NPG Hungary, NPG Sport & Communication og Workman Norway.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no