Soft Flora og 11:11 skal få folk til å kjøpe smør.

11:11 klar med ny kampanje for Soft Flora

Etter at Mills tidligere i år valgte 11:11 som nytt kreativt byrå for Soft Flora, lanseres nå det første resultatet av samarbeidet.

Publisert

Det er et nytt kommunikasjonskonsept og en serie filmer som viser hvordan små, kjærlige handlinger kan gi barn en trygg og god start på dagen, skriver 11:11 i en pressemelding.

– Vi ønsket å bygge et univers som formidler alt Soft Flora står for, den milde smaken, den myke konsistensen og det lille øyeblikket av omsorg i starten av dagen. Sammen med 11:11 har vi funnet en idé som både føles riktig og fungerer, sier Celine Lindeblad-Rivenes, markedssjef i Mills.

Filmene starter midt i følelsesladde og kaotiske øyeblikk i barnas liv, før de spoler tilbake til den lille, rolige stunden der en forelder smører en brødskive med Soft Flora.

– Det er ikke lett å være forelder. Du kan ikke styre dagen til dem du bryr deg mest om, du kan ikke hindre fall eller skrubbsår. Men du kan gi dem en god start, en matpakke fylt med omsorg og en trygg avslutning når de kommer hjem, sier Marius Aasen, kreativ leder i 11:11.

Soft Flora valgte 11:11 etter en prosess tidligere i år.

– 11:11 forsto både merkevaren, målgruppen og potensialet vårt. De utfordret oss på en god måte, og samarbeidet har vært tett, inspirerende og målrettet. Resultatet er et konsept som er lett å eie, lett å bygge videre på og lett å like, sier Silvija Langøen, leder for media og Mills X kreativ i Mills.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS