11:11 med fem vinnersjanser i årets Epica Awards: – Ekstra stolte! Se alle de norske vinnersjansene i årets Epica Awards her!
11:11 klar med ny kampanje for Soft Flora Etter at Mills tidligere i år valgte 11:11 som nytt kreativt byrå for Soft Flora, lanseres nå det første resultatet av samarbeidet.
– Hvorfor i alle dager skal en bransje gå sammen om å boikotte en rekke konkurranser? Det er lite som tyder på at Morgenstern klarer å få med seg bransjen på å sende inn til færre konkurranser.
Sollin Sæle finalist i Young Guns 23: – Jeg så ikke den komme Den New York-baserte kreatøren Sollin Sæle er blant finalistene i årets ADC Young Guns. Selv trodde hun ikke norske reklamejobber kunne hevde seg i konkurransen.
– Prisene er symptomet. Byråmodellen er problemet Prisdebatten etter Bufdir-anbudet har blåst liv i en større diskusjon: Er det byråmodellen det er noe galt med – eller må bransjen bare bli flinkere til å vise hva de faktisk leverer? Tre byråledere svarer – og én ting er de enige om: Det må tenkes nytt.
11:11 gjør sin første ansettelse: – Vi har lenge sett etter den rette Reklamebyrået 11:11 henter Emma Gyllenbreider fra Pol til rollen som Head of Operations.
Ahead-byråene blør fortsatt penger – tror på lønnsomhet i 2026 Bloom og 11:11 er lansert, Oculos investerer tungt i teknologi, og konsernsjef Kjetil Botten Skogly forsvarer millionunderskuddene som del av en bevisst satsing: – Vi bygger for fremtiden.
Folio løp fra konkurrentene – beviste at de er «Raskere enn banken» Ny bankutfordrer etablerte kommunikasjonskonseptet «raskere enn banken» en gang for alle, da verdens raskeste parasprinter, Salum Kashafali, stilte med eget lag i Holmenkollstafetten.
Nycoplus og 11:11 lager ballett: – Et lite stykke kultur Med «The Grey Swan» lanserer Nycoplus og reklamebyrået 11:11 en film og en ballettforestilling med pensjonerte ballettdansere – for å vise hvordan kroppen kan prestere hvis den får det den trenger.
Ahead-sjefen med klar beskjed: – Den tradisjonelle forretningsmodellen er døende Kjetil Botten Skogly bruker sterke ord når han forklarer hvorfor Ahead-gruppen valgte å omorganisere seg. Og selv om 2025 etter all sannsynlighet ikke blir noe godt år, er han helt sikker på at de har gjort det riktige.
TRYs Zalo-annonse hylles: – Det er faktisk ingenting med denne kampanjen som ikke er bra – I en aktuell periode hvor vi har sett KI -annonsen som både er ræl, slurvete og dørgende kjedelig, er det deilig å se at menneskelig kreativitet spiser KI-generert kreativitet til frokost.
Morgenlevering og 11:11 tok turen til Ingøy – og overrasket hele øya Morgenlevering er kjent for å spre frokostglede på Østlandet, i Stavanger, Bergen, Trondheim og Agder. Denne gangen tok de det et steg videre. Sammen med 11:11 dro de helt nord til Ingøy – en øy på 71 grader nord, med bare åtte fastboende og to måneder uten sollys.
HOFF velger 11:11 som samarbeidspartner Byrået 11:11 kan nå legge til merkevaren HOFF på kundelisten.
Kostbar omstilling i Ahead Group: – Alternativet hadde vært verre Ahead-sjefen erkjenner at tallene ser dårlige ut, men mener satsingen er nødvendig: – Vi kunne latt det skure og gå med de gamle byråene, men vi har vært proaktive.
Tøft år for Ahead Group Et av Nordens største byrånettverk blør – men satser på ny strategi for å snu skuta.
11:11 utfordrer bransjenormer: – Får godt betalt hvis ideen virker 11:11 debuterer med en ny måte å tenke avlønning på.
11:11 debuterer med kampanje for Morgenlevering Kort tid etter at 11:11 åpnet dørene i august, kunne det ferske byrået annonsere sin første kunde, Morgenlevering. Nå er byrået ute med sin første kampanje – som gir et innblikk i folks kameraruller.