Therése Hategan til MediaCatch
Det danske AI-byrået MediaCatch, henter inn Therése Hategan som ny Chief Commercial Officer (CCO). Hun får ansvar for å bygge opp selskapets kommersielle satsing i hele Norden.
Hategan kommer fra stillingen som nordisk salgsdirektør i Penneo A/S, og har tidligere ledet salgsorganisasjoner i selskaper som Talent Base, Anthill og Meltwater. Nå skal hun bygge salgsapparat, lede go-to-market for SaaS-plattformen TRNDSET og bidra til å forme forme fremtidens MediaCatch.
Det melder selskapet i en pressemelding.
– Therése kombinerer strategisk kraft med en evne til å få ting til å skje. Hun har bygget sterke team, skalert teknologi og lykkes i krevende markeder. For oss er dette en nøkkelrekruttering, sier Kjetil Botten Skogly, konsernsjef i Ahead Group og styreleder i MediaCatch.
MediaCatch er et av flere spesialistbyråer i Ahead Group, og selskapets AI-teknologi og innsiktsplattformer spiller en sentral rolle i konsernets satsing på datadrevet markedsføring.
– MediaCatch er et byrå i vekst – både i betydning og ambisjon. Med Therése får vi en leder som kan akselerere veksten, men også utvikle organisasjonen på en måte som setter retning for hele vårt nordiske AI-arbeid, sier Botten Skogly.
– Det å få bygge en ny kommersiell vekstmotor i et miljø med både AI-kompetanse og kreative muskler – det trigger meg. Jeg gleder meg til å ta fatt, sier Therése Hategan.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no