Slutter etter et halvt år: – Jeg kjente på savnet Etter et halvt års tid hos HvabeHager, har Knut Guttorm Jermstad returnert til sin tidligere arbeidsgiver.
Dette blir de viktigste forbrukertrendene framover Dette er de viktigste økonomiske trendene framover og hva de betyr for markedsførere.
Perplexity – journalisters favoritt og nemesis Når journalister skal finne bakgrunnsinformasjon til artikler, er det ofte ikke ChatGPT som er det foretrukne verktøyet.
Sparebank 1 går ærlig ut om KI-fadesen Sparebank 1 Østlandet innrømmer at de fremdeles ikke har lagt tabben bak seg. I flere måneder etterpå var de svært forsiktige, nesten paranoide, men nå er banken forsiktig i gang igjen med bruken av KI.
Podkasten «Smart Forklart» når 100 episoder I sommer introduserer de kortere episoder for å holde lytterne oppdatert med fakta i en lett tilgjengelig form.
Byrådet i Bergen har besluttet endringer for bruk av Facebook og Instagram Bergen kommune forbereder seg på Metas varslede endring av brukervilkårene. Vil slette bilder med gjenkjennbare ansikter for å være føre var.
Whydentify med KI-prosjekt for Hydro: – Skremmende godt Med HeyGen kurser Hans Petter Stub Hydro-ansatte på fire språk med nærmest perfekt lipsync, men advarer om risikoene ved KI-verktøyet.
Jobbfrukt velger Switch Work som byråpartner Jobbfrukt, en del av BAMA Storkjøkken, velger Switch Work som byråpartner når de skal løfte fram fordelene ved å velge Jobbfrukt i bedriftsmarkedet.
– Facebook spytter oss i ansiktet Styreleder i Kommunikasjonsforeningen mener Meta er i ferd med å rive ned tilliten til Facebook som kommunikasjonsplattform.
Ekspertene tittet inn i krystallkula: – Slik blir du en vinner i 2029 Katrina Stirton-Dodd og Alex Jenkins hadde mange spådommer for markedsføring i årene som kommer.
Slik kan du bruke AI-agenter på jobben «Internett er full av buzz-ord rundt AI og det er ikke måte på hvor mange som oppfordrer deg til å hoppe på AI-toget før det er for sent. Men hvor er dette toget, og hvordan hopper jeg på? Svaret heter AI-agenter. », skriver Eirik Fjellaksel.
Kampanjen fikk slakt: – Ville gjort det igjen Sporveien om hvordan de ødela jula med deres KI-genererte julekampanje.
TRY sine pinlige KI-tabber TRY snublet grovt da de glemte å sette budsjett på sin studieveileder for UiB. Og Skodas «Blåtur»-tjeneste viste seg å være alt annet enn handikapvennlig.