Farmasiet reduserer salgskostnader med AI-drevet markedsføring I et skritt for å bli et enda mer digitalt data-dreven apotek, moderniserer Farmasiet sine annonser.
Nucleus med ny AI-kampanje: – Ga kunden flere muligheter til å trekke seg I kampanjen «Opplevelsen av en støttespiller» benyttes AI-genererte bilder for å vise «kinkige situasjoner» som styremedlemmer i borettslag og sameier kan komme opp i.
Tusen takk Harald Eia! «Harald Eia lurte Dagbladet trill rundt med en tekst skapt av kunstig intelligens. Det er bare å si tusen takk!», skriver Anne-Lise Mørch von der Fehr.
E-posten som tikket inn skapte kaos for den norske grunderen: – Jeg har ikke skjønt før hvor stor ære det er å havne på denne listen – Det første jeg gjorde var å ringe mamma.
Sverger til gammelt triks - mener mange ikke forstår nytten Mener svært få nordmenn faktisk forstår verdien av e-post som markedsføringskanal.
Katrine er bitt av padel-basillen: – Veldig gøy! Har det best på jobb når hun kan ta en kaffe og skrøne og le litt sammen.
Startupen lanserer AI-verktøy for kommunikasjonsbransjen Gründerne med fartstid fra blant annet Retriever og Kantar lanserer ListenAlert – et nytt AI-verktøy for mediemonitorering.
Ups, vi laget «AI-art by accident» «Som en sidekommentar vil jeg poengtere at både kreatørene og designerne hos oss er både levende og sjelfulle», skriver Susanne Svendsen, etter at kampanjen deres ble kalt sjelløs.
Byråenes bruk av KI: Så langt har de kommet nå Hele 88 prosent sier at de bruker en form for generativ KI.
Her er historien bak Apriils KI-kampanje for Grand hotell Har jobbet sammen siden 2015 og ble giret da Apriil kom med KI-ideen.
Vebjørn Sand om ny Apriil-kampanje: – Sjelløst og har ingen ånd Grand hotell feirer 150 år med stor KI-kampanje
Hvor er reglene for kunstig intelligens i markedsføring? «Er det ikke på tide at KI-bilder også blir merket?», skriver Kristin Oliversen Thomassen.
TRY har laget Norges første KI-studieveileder for UiB Skal gjøre studievalget enklere og mer tilpasset den enkeltes interesser og ambisjoner.
Ingen av disse barna kommer noen gang til å bli journalist MBL bruker KI-genererte bilder av barn i annonsekampanje, men har ikke merket kampanjen.
Crayon forlenger generalsponsoravtalen med Vålerenga Hockey Den utvidede avtalen gjelder frem til sesongen 2027/28.
Nå kan Googles AI lage annonsekampanjene dine Googles AI-modell Gemini kan hjelpe bedrifter med å lage bedre annonser.