Bakerste rad fra venstre: Nr. 1. Stein Nepstad (frivillig), Nr. 2. Kim Devik (Gatelaget), Nr. 3. Fredrik Nygård (Gatelaget), Nr. 4. Erik Nordgreen (Tirsdagsgjengen), Nr. 5. Ingvar Dalhaug (Tirsdagsgjengen), Nr. 6, Ingvild Jarnæs (frivillig). Midterste rad fra venstre: Nr. 1. Kenneth Knudsen, Nr. 2. Tom Nilse (Tirsdagsgjengen), Nr. 3. Ina Søvig Johannesen, Nr. 4. Frode Lyngsgård (Gatelaget), Nr. 5. Britt Kalstsad (frivillig), Nr. 6. Ellen Andrea Jarnung, Nr. 7. Øyvind Pettersen (Tirsdagsgjengen). Fremste rad fra venstre: Nr. 1. Christl Riple, Nr. 2. Laila Konglevoll (frivillig), Nr. 3. Ole Lynum (Tirsdagsgjengen), Nr. 4. Trude Instebø Hansen (frivillig), Nr. 5. Okan Johansen (Gatelaget).

Sponsor gir «laget bak laget» hovedrollen i hemmelig stunt

Fjordkraft, hovedpartner for Sportsklubben Brann, lanserer «Laget bak laget» – et lagbilde som vier plass til hele støtteapparatet bak klubbens toppspillere.

Publisert Sist oppdatert

På initiativ fra det kreative merkevarebyrået NOSLEEPTILLBROOKLYN og i tett samspill med Brann, har Fjordkraft sørget for at representanter fra gatelaget, frivillige, tidligere helter og andre hverdagsprofiler endelig deler ramme med stjernene på banen.

Inspirasjonen var fjorårets offisielle felles lagbilde av Branns herrer og damer. Målet er å løfte frem personer fra de ulike gruppene som jobber i kulissene og legger til rette for at Brann er Brann, både i medgang og motgang, skriver de i en pressemelding.

Sammen med Fjordkraft for laget bak laget; daglig leder i Brann Christan Kalvenes og rådgiver Alexander Solberg i NOSLEEPTILLBROOKLYN.

Fotograferingen ble gjennomført i stramt tidsrom da årets ordinære lagfotografering allerede var planlagt. For å bevare overraskelsen ble prosjektet holdt hemmelig, og de som til slutt stilte foran kameraet visste lite om at nettopp de stod i sentrum. 

Rådgiver Alexander Solberg i NOSLEEPTILLBROOKLYN sier målet med konseptet hele tiden har vært å gjøre plass til flere representanter fra en så stor organisasjon som Brann. 

– Dette er for alle de som ikke synes, men som allikevel er viktige og skal føle seg satt pris på. Det gjelder jo langt flere av oss enn vi kanskje tenker på, noe som gjør at konseptet får så bra gehør, sier Solberg. 

Daglig leder i Sportsklubben Brann, Christian Kalvenes, deler entusiasmen. 

– Dette prosjektet fanger klubbidentiteten vår. Vi har fått med oss noen fantastiske ambassadører for frivilligheten og engasjementet i og rundt klubben. Hele klubben står på for at vi sammen skal lykkes, sier han 

«Lagbildet» vil bli tilgjengelig digitalt på Branns og Fjordkrafts kanaler og vises gjennom sesongen i Fjordkraft-tribunen. Prosjektet markerer samtidig starten på flere felles initiativer som skal løfte inkluderingsarbeidet i og rundt klubben. 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS