Aftenbladet med frekt annonsestunt etter seriegullet Høytflyvende rogalendinger med frekt annonsestunt hos storebror i Bergen.
Om reklamene på San Siro: – Husker ikke en eneste en av annonsørene Flere norske annonsører var synlige på skjermen under Norges storkamp mot Italia. Men er det mulig å måle effekten av denne reklamen?
Tar ut Supernordic Creative Studio i første-elveren Den digitale treningsplattformen Clutcher har valgt Supernordic Creative Studio som partner for strategi, kommunikasjon og reklame.
Nonspace med storkampanje for Rosenborg og SpareBank 1 SMN – setter jenter i fotball i sentrum – Å jobbe med både Rosenborg og SpareBank 1 SMN samtidig har vært både utfordrende og lærerikt.
Norske annonsører tapetserte San Siro – Dette betyr eksponeringen Flere norske aktører fikk godt med synlighet under kampen mellom Italia og Norge. Hva det kostet vil de ikke si mye om.
Dette er Norges største sponsorobjekt Listen ble presentert under Sponsor Insight-konferansen torsdag.
Vant årets sponsorat: – Dette skal vi bygge videre på Maarud, Viaplay og Publicis Starcom kunne juble på Gullskjermen.
Får internasjonal oppmerksomhet: – Vi må tenke annerledes De uvanlige «banens beste»-premiene til Bryne FK har gått viralt denne sesongen. Bjørn Hagerup Røken er mannen bak idéen.
Scandsports brøt med First House-samarbeid – satser nå alene med storkamp i Stockholm Scandsports ser fram mot et kjempeår økonomisk etter at de trakk seg fra First House-samarbeid. Til helgen arrangerer de fotballkamp for 46 000 svensker.
Delara lydsetter Norges EM-drøm i promo på TV 2 og NRK 2. juli spiller Norges kvinnelandslag åpningskampen i EM mot vertsnasjon Sveits. I disse dager ruller promofilmen på TV 2 og NRK, lydsatt av Delaras «Nå er det oss».
Sponsor gir «laget bak laget» hovedrollen i hemmelig stunt Fjordkraft, hovedpartner for Sportsklubben Brann, lanserer «Laget bak laget» – et lagbilde som vier plass til hele støtteapparatet bak klubbens toppspillere.
Sponsor med kvinnefotball-stunt Når AaFK Fortuna møter Molde FK på søndag, skal TV 2 dekke førstedivisjonsoppgjøret med kameraer og mannskap tilsvarende en Eliteserien-kamp. Sparebanken Møre står bak tiltaket.
Reagerer på mulig navnebytte HamKams stadion kan komme til å bytte navn. Det faller ikke i god jord hos supporterne.
Skal øke rekruttering av kvinner til fotballen i Sør- og Vest-Norge Det kreative kommunikasjonsbyrået Kvikk har fått i oppdrag å utvikle en kampanje for å styrke fotballens profil blant jenter i Agder og de omkringliggende kretsene i Telemark, deler av Vestfold og sør i Rogaland.
Derfor støtter de kvinnefotballen med millioner Flere store aktører i næringslivet velger å støtte lag i både Toppserien og i 1. divisjon.