Idrettslagene med ny vri - signerer felles sponsoravtale Fotballaget HamKam og håndballaget Elverum har begge inngått en avtale med Bouvet, og skal fordele inntektene seg i mellom.
Dette er byrået bak den «nye» RBK-logoen Rosenborg har fått ny drakt og logo. Investeringen skjer i en tid der klubbens økonomi er hardt presset.
Brann er klar for sesongstart – lanserer ny merkevarefilm – Filmen representerer på flere måter en ny epoke for Brann.
Kommer med penis-stikk i ny fotballkampanje: – Her er ingenting moderert Fotballklubben Skeid rykket ned forrige sesong. Ring 2 har tatt på seg jobben med å presentere de nye motstanderne deres til supporterne.
VIF-sjefen måtte få på plass ny kom.-strategi for å få klubben til å dra i samme retning Slik skal Vålerenga klare å bli mer troverdige. Men den daglige lederen innrømmer det kan bli krevende å få den rette troverdigheten med sin PR-bakgrunn.
Fotballklubbene kjemper om sponsorinntektene: – Alle ringer de samme aktørene Hvilken divisjon man spiller i har mye å si for fotballklubbers attraktivitet blant sponsorer. Det får både Stabæk, KFUM Oslo og Lyn merke før den kommende sesongen.
Craft signerer rekordavtale med FFK Avtalen er en av de største i moderne tid for Fredrikstad Fotballklubb, og sørger for at klubben vil bli kledd opp av Craft de neste fem årene.
Freddy dos Santos blir markedssjef på Carls Den tidligere fotballspilleren skal blant annet jobbe med markedsføring for den nye arrangements-arenaen i Oslo.
Tidligere Coop-sjef om sin nye rolle: – Ville gjøre noe gøy Bjørn Takle Friis har gått inn i idrettens verden.
Derfor ville Simen Pedersen bli medieansvarlig i Bodø/Glimt – Det blir rart. Hvis Patrick Berg skal selges til Real Madrid, må jeg holde det for meg selv.
Derfor er fotballklubbene på LinkedIn Klubbene når helt andre målgrupper på LinkedIn enn på andre plattformer, opplyser de.
Mehran Amundsen-Ansari går til HamKam: – Tror ikke noen har hatt en slik rolle før I sommer ga han seg som markedssjef i Vålerenga. Nå er han ansatt som kommersiell leder i HamKam.
Slik går de fram for å markedsføre «fotballens LinkedIn» Ken André Wendel i Dribblr har fått med seg influenser-nettverk for å nå ut med sin nye app.
Vålerenga og Clear Channel med ny kampanje mot rasisme Vålerenga og Clear Channel slår seg sammen om en holdningskampanje mot rasisme.
Thon Hotels forlenger støtte til NFFs jentesatsing – Avtalen har stor betydning for norsk fotball, sier fotballpresident, Lise Klaveness.
Merker økende interesse: – Vi må tilbake til 2007-sesongen for å finne sammenlignbare tall Flere viser interesse for norsk toppfotball. Det gleder klubbene, som også jobber aktivt med å skape engasjement.
Vålerenga-spiller Osame Sahraoui opplevde rasisme på Twitter: – Holder meg unna sosiale medier Har hemmelig insta-konto for å kunne være seg selv.
Her blir Nucleus-rådgiveren skjelt ut av Vålerenga-trener Dag Eilev Fagermo Henrik er både kommunikasjonsrådgiver og toppdommer. – Det beste fra to verdener.