– Det er ikke ulovlig det Viaplay gjør, men de mister moralsk troverdighet Reaksjonene er sterke etter at det ble kjent at Viaplay har sikret seg rettighetene til å vise Ronaldo i Norge. Flere eksperter mener det kommer til å blåse over.
Ekspert om Viaplay-retorikken: – De får nok ikke noe mer sympati Strømmetjenesten har lagt seg på en beinhard linje når de snakker om prisen på sitt eget produkt, og at mange velger å se fotball på ulovlige måter.
Involve Advertising inngår rammeavtale med NFF Avtalen gjelder for levering av tjenester innen grafisk design og kreativt arbeid.
Han blir ny SoMe-manager i Molde FK Martin Ottinsen Thuve får ansvaret for sosiale medier i Molde Fotballklubb.
Brann snudde fra katastrofe til seiersraid: Slik har markedsavdelingen ridd suksessbølgen – Det er supporterne vi kan takke.
NRK ville fjerne Qatar-reklame under fotball-EM - fikk blankt nei Visit Qatar har sikret seg en plass på norske TV-skjermer under Europamesterskapet. Amnesty mener det er problematisk.
Rosenborg med utradisjonelt grep: – Tror ikke noen har tatt det så langt Fotballklubben lanserte nylig en kleslinje som bryter med vanlig supporterutstyr.
Byråtopp blir sportsdirektør i engelsk proff-fotballklubb Moldensere prøver nok en gang å eie engelsk fotballklubb
Martin Ødegaard inngår samarbeid med TINE Til sommeren blir han å se på melkekartongene landet over, sammen med idrettsstjernene Guro Reiten og Karsten Warholm.
FotballtrøyeFredag: Rekordhøyt resultat Barnekreftforeningen får stadig flere medspillere i kampen mot barnekreft. Årets kampanje ga et rekordhøyt sluttresultat på 9,2 millioner kroner.
Idrettslagene med ny vri - signerer felles sponsoravtale Fotballaget HamKam og håndballaget Elverum har begge inngått en avtale med Bouvet, og skal fordele inntektene seg i mellom.
Dette er byrået bak den «nye» RBK-logoen Rosenborg har fått ny drakt og logo. Investeringen skjer i en tid der klubbens økonomi er hardt presset.
Brann er klar for sesongstart – lanserer ny merkevarefilm – Filmen representerer på flere måter en ny epoke for Brann.
Kommer med penis-stikk i ny fotballkampanje: – Her er ingenting moderert Fotballklubben Skeid rykket ned forrige sesong. Ring 2 har tatt på seg jobben med å presentere de nye motstanderne deres til supporterne.
VIF-sjefen måtte få på plass ny kom.-strategi for å få klubben til å dra i samme retning Slik skal Vålerenga klare å bli mer troverdige. Men den daglige lederen innrømmer det kan bli krevende å få den rette troverdigheten med sin PR-bakgrunn.
Fotballklubbene kjemper om sponsorinntektene: – Alle ringer de samme aktørene Hvilken divisjon man spiller i har mye å si for fotballklubbers attraktivitet blant sponsorer. Det får både Stabæk, KFUM Oslo og Lyn merke før den kommende sesongen.