11:11 med fem vinnersjanser i årets Epica Awards: – Ekstra stolte! Se alle de norske vinnersjansene i årets Epica Awards her!
Dette byrået blir meglergigantens nye strategiske partner – Å bygge en felles kultur og en tydelig merkevare fra dag én er avgjørende for at vi lykkes.
Snudde millionunderskudd til overskudd på ett år Det kreative merkevarebyrået NOSLEEPTILLBROOKLYN går fra røde til grønne tall i et stramt marked.
Wabba vokser med nytt byrå og samarbeid med Brettforbundet – Wabba viser at de ønsker å gi noe tilbake til snowboard, skate og surf, ikke bare bruke oss som reklameflate.
Sponsor gir «laget bak laget» hovedrollen i hemmelig stunt Fjordkraft, hovedpartner for Sportsklubben Brann, lanserer «Laget bak laget» – et lagbilde som vier plass til hele støtteapparatet bak klubbens toppspillere.
Nå skal hun gjøre Fjordkraft tydeligere: – Vi vet hvor vi skal Fjordkraft tar store grep på markedssiden. Nå vil landets største strømleverandør bli mer synlig.
LIWLIG sørget for norsk gull i verdens største eventkonkurranse LIWLIG hentet hjem to gull og én sølv under årets Eventex Awards – som eneste norske gullvinner. Også Z Event, Nord DDB, NOSLEEPTILLBROOKLYN og Y Story ble premiert i verdens største eventkonkurranse, som samlet 1239 bidrag fra 59 land.
Ekspert om sponsorsitusjonen: – Ikke vanlig Lerum gikk ut i lokalavisa og etterlyste mer innflytelse på Sogndal Fotball, som de har sponset i over 40 år.
Gjensidige-kampanje fikk fem gull i sponsor-EM Mental helse-kampanje vekte oppsikt langt utenfor Norges grenser.
Aris Theophilakis fikk hederspris: – Dette fortjener jeg ikke – Beklager til de som tror jeg har parkert roperten. Jeg elsker det jeg driver med, men jeg elsker ikke alle av dere.
Sixt Norge med sin første, egenutviklede kampanje For aller første gang har bilutleiefirmaet Sixt i Norge utviklet en kampanje som skal løfte frem det de kaller sin «småfrekk-premium»-posisjon enda tydeligere.
NOSLEEPTILLBROOKLYN ansetter Kathrine Wallevik Hansen som ny kundeansvarlig og rådgiver Hansen bringer med seg over ti års erfaring fra kreative bransjer, der hun har drevet med forretningsutvikling, relasjonsbygging og ledelse.
Fjordkraft lanserer ny sponsorstrategi Fjordkraft ønsker å bidra til inkluderende arenaer for alle, og har lansert en bred kampanje for å tydeliggjøre denne rollen.
Hun er ny sjef i NOSLEEPTILLBROOKLYN Cecilie Fosselie (33) går inn i rollen som byråleder for det prisvinnende merkevarebyrået.
Barna stiller krav til jobbsøkere i ny rekrutteringskampanje Agenda Vestlandet går nye veier når de skal rekruttere flere kolleger.
Fjord Line inngår samarbeid med Nosleeptillbrooklyn Fjord Line, et av Norges største fergerederier, har valgt Nosleeptillbrooklyn som strategisk samarbeidspartner på markedsføring og design.