Åslaug Uddu Ystad fra Knowit (fra venstre) sammen med Line Setsaas i BestDrive.
Åslaug Uddu Ystad fra Knowit (fra venstre) sammen med Line Setsaas i BestDrive.

Dette er Knowits nye kunde

Skal gi BestDrive bedre grep i markedet.

Publisert

BestDrive – tidligere kjent som Dekkmann, har valgt Knowit som nytt byrå etter en byråkonkurranse. Målet er å styrke kjennskapen til merkevaren og tjenestespekteret.

– Vi ønsker å gjøre BestDrive til den naturlige partneren for «dekk og verkstedtjenester» året rundt, sier Line Setsaas, markedssjef og salgssjef i BestDrive, i en pressemelding.

Hun mener nøkkelen ligger i troverdighet, fokus på sikkerhet og engasjerende kommunikasjon.

– Knowit har allerede gitt oss et ekstra gir i markedsføringen. Høstens kampanje for dekkskift har gitt langt bedre resultater enn noen gang tidligere, forteller Setsaas.

– Fra første møte med BestDrive har vi opplevd stor tillit. Sammen har vi utviklet et tydelig kreativt konsept og kombinert dette med vår kompetanse innen teknologi og performance marketing, avslutter Åslaug Uddu Ystad, kundeansvarlig i Knowit.

Hos Knowit vil Petter Andersen og Anders Asheim være kreativt ansvarlige, med et team innen performance, media og prosjektledelse.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS