Disse norske kampanjene havnet på reklamesvarteliste Over 30 norske reklamekampanjer er publisert på en internasjonal nettside som jakter på idekopiering.
Jon Hjørnevik vil verta fyrste lyrikar på månen: – Smalt og globalt Deler sitt aller beste råd til dei som vil opp og fram i bransjen.
Vanja Andersen er ny motion-designer i Knowit Experience Knowit Experience styrker sitt designmiljø med Vanja Andersen – motiondesigner med bakgrunn fra BOLD (NoA) og Metric.
Pride-festivalene får drahjelp fra byråbransjen Flere av Norges største Pride-festivaler får både faglig og frivillig støtte fra kommunikasjonsbyråer.
Cobrief vil revolusjonere anbud – vokser uten å hente penger – Nå har vi de aller fleste byråene på kundelisten.
Merkle henter kundeansvarlig fra Knowit: – Fortsatt ustabilt marked Dentsu-byrået Merkle har ansatt Thale Kannert Håmo, tidligere seniorrådgiver og kundeutvikler i Knowit, som ny kundeansvarlig.
Avinor-kampanjen skapte diskusjon: – Ville at folk skulle stoppe opp Avinor-kampanjen fikk mye oppmerksomhet i sommer.
Fire norske Red Dot-vinnere Knowit Experience hentet denne helgen hjem to priser i den prestisjefylte designkonkurransen Red Dot Awards i Berlin, for rebranding og fontdesign for Storebrand.
Sikret norsk Red Dot Awards Knowit Experience og Storebrand mottar to priser i designkonkurransen, Red Dot Awards.
Knowit Experience vant kampen om Telenor-avtale Telenor Group har valgt Knowit Experience som partner for merkevarestrategi og identitet de neste tre årene.
Årets finalister i Performance Awards er klare Shortlist er nå klar for alle seks kategorier årets utgave av Performance Awards.
Dette bør du tenke på for å lykkes med grønn nudging – Grønn nudging skal påvirke folks handlinger i en bærekraftig retning. Enkelt og greit.
Merkevareløft for Isbjørn Is Designet har som formål å bygge kjennskap og preferanse hos både store og små iskremglade.
Hun blir ikke med når Creuna og Knowit slås sammen Birgitte Angelil slutter som sjef i Creuna, og Knowit-sjef Amund Brandsrud tar over.