Dette er det nye styret i Mediaforum.

Mediaforum har fått nytt styre

I tillegg rigger foreningen seg ytterligere for events: – Etter to år, har vi fått et klarere bilde av hva vi trenger.

Publisert

Bransjeforeningen Mediaforum som fremmer kompetanseheving og kunnskapsdeling i bransjen, har fått nytt styre.

Det melder foreningen selv i en pressemelding.

– Vi har hatt en fantastisk reise, med å stake ut kursen videre for Mediaforum, sammen med styret som ble satt i 2021, sier styreleder i Mediaforum, Masha Scekic, i meldingen.

Mediaforums nye styre:

  • Masha Scekic, styreleder, PHD
  • Janicke Holst Eckbo, fagansvarlig, Cavai
  • Lars Hvinden, ansvarlig for Norges Beste medieselger, Årets Annonsør og Hedersprisen, Aller
  • Jorun Thue, ansvarlig for Medieprisene, Coop
  • Elise Sandbu, kommunikasjonsansvarlig, UM
  • Monika Sveen, PR og Content ansvarlig, Amedia Innholdsbyrå
  • Martine Westvik, sponsansvarlig, Clear Channel
  • Ragnhild Kræmer, administrasjon, Amedia
  • Pia Henriksen, prosjektansvarlig, Brandpeople

Hun opplyser at de har gått vekk fra den tradisjonelle driftsmodellen med daglig leder, driftskostnader og medlemskontingenter.

– Vi er her for hele bransjen og skal være relevante gjennom våre priser og høstkonferansen. Det har virkelig vært «andre boller»-spirit hele veien, som vi liker å si det.

I tillegg til det nye styre, har Mediaforum også satt en prosjektgruppe som skal være delaktige ved events og happenings.

– Etter to år, har vi fått et klarere bilde av hva vi trenger, for å rigge oss enda bedre for fremtiden. Derfor er styret utvidet og rollene er enda mer spisset og definert, forteller styrelederen.

Fagansvarlig, Janicke Holst Eckbo, forteller at årets konferanse blir annerledes enn foregående år og vil tilpasses det makroøkonomiske bildet.

– Da vi ble med i Mediaforums styre under pandemien og arrangerte «Andre Boller» i 2021, trodde og håpet vi at vi var i ferd med å legge en lengre unntaksperiode bak oss. Men her står vi i 2023 i enda et krevende annerledes-år med betraktelige politiske, sosiale og makroøkonomiske utfordringer, sier hun.

Og legger til at dette fordrer at de tenker annerledes om årets konferanse og tilpasser formatet og opplegget deretter, for å fortsette å tilby bransjen noe relevant.

– Uten å si for mye mer helt enda, går vi for en mer nedskalert utgave av Mediekonferansen, med arbeidstittelen «Historier fra Undergrunnen»., røper hun.

Powered by Labrador CMS