
Geelmuyden Kiese er tilbake med Gullpollen i Arendal
For andre gang skal prisen Gullpollen deles ut til den aktøren som er best til å bruke kreativitet til å få fram sitt budskap.
– Det er mange som snakker om kreativitet, men færre som klarer å ta det i bruk – særlig i en arena som Arendal. Vi synes det er hyggelig å sette søkelys på god bruk av kreativitet, hvor aktører klarer å få fram et budskap gjennom å opptre uventet, men relevant, sier kreativ leder i Geelmuyden Kiese, Ole Henrik Stubberud i en pressemelding.
Gullpollen skal premiere den aktøren som gjennom overraskende bruk av virkemidler evner å få oppmerksomhet for sin sak. Prisen deles ut av en bredt sammensatt jury med representanter for kommunikasjonsbransjen, næringslivet og pressen. Prisen er oppkalt etter Pollen, det populære havneområdet midt i Arendal hvor mange av arrangementene finner sted.
Gullpollen ble delt ut for første gang i fjor til Tigerstadsteatret, som brukte interaktivt teater i bybildet for å få fram sitt budskap om at kultur er beredskap.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no