GKs gull-reklame går verden rundt: – Man mister ikke hodet av den grunn Fikk bønder til å åpne seg opp om sin største uro.
Ole Henrik deler sitt dummeste sommerminne: – Mitt første og siste forsøk på dødsing Framover overlater han dødsingens kunst til de yngre i familien.
– Husk at du snakker til mennesker GKs kreative leder vil ha en endring i måten man tenker B2B-markedsføring på.
– Prisvinnende reklame er 12,5 ganger mer effektiv enn reklame som ikke vinner priser Hva er viktigst, kreativitet eller effekt?
Geelmuyden Kiese og Trigger stikker av med tre IN2Sabre-gull Norske byrå hevder seg i internasjonalt konkurranse.
Trigger har hele sju jobber på shortlist i EM for PR: – Vi har ambisjoner om å hevde oss i toppen Trigger, Geelmuyden Kiese og PR-Operatørene skal forsvare de norske fargene i årets VM for PR.
Konkurrenter går sammen om omdømme- og rekrutteringskampanje Revisorforeningen og Geelmuyden Kiese skal bygge anerkjennelse og attraktivitet for revisoryrket.
Her feirer GK IN2 Sabre-gullene på pub i London Reiste på internasjonal prisutdeling for første gang på tre år for å hente hjem to gull.
Ole Henrik og Trygve er GKs Dream team: Involvert i 13 av GKs 14 nominasjoner – Vår styrke er at vi utfyller hverandre veldig godt, også ansvarsmessig.