Mediebyråforeningen har allerede begynt å tenke på Arendalsuka 2025 Deres første tur til Arendal har gjort dem gira på mer.
Kom-rådgiverne i NAV: – Mange har en mening om oss Sigrid Anna Eggen og Kristin Fredriksen jobber lange dager under Arendalsuka. Sjefen deres skal delta på 19 arrangementer.
«Bilvasking»: – Trenger mer bevissthet Mener omdømmetapet ikke er stort nok for de som handler med Kina.
Ap og Høyre med to ulike strategier: – Har ikke gitt opp det som er gammeldags I Agder har Arbeiderpartiet og Høyre ulike tilnærminger til valgkampen.
Støttegruppe for oss som ikke er i Arendal «Om vi er misunnelige på alle de som er på Arendalsuka? Næh. Det er godt å være hjemme», skriver Øyvind Berekvam.
Hun har en av verdens mest krevende kom-jobber: – Man lærer seg fort å prioritere Nato-sjefens strategiske kommunikasjonsrådgiver snakker med KOM24 om rollen sin, samarbeidet med Jens Stoltenberg og forholdet til sin far.
For ett år siden tenkte hun det ble for «futuristic» å snakke om AI. Nå er det på alles lepper Emilie Nøss Wangen fra TRY mener tre punkter er spesielt viktig innenfor datadrevet B2B-markedsføring i dag.
– Det er det nye i kommunikasjonsfaget; Du kan ikke spinne opp et omdømme lenger, du må bygge det Slik har Nortura jobbet for å få bedre tillit.
Byråene forbereder seg til Arendalsuka: – Startet planleggingen i bilen hjem i fjor KOM24 har snakket med en rekke aktører innenfor kommunikasjon og PR om deres deltakelse under Arendalsuka.
Sebastian mente arrangementene i Arendal bestod av for mange floskler, så han lagde sin egen Arendalsgenerator – Konklusjonen ligger for ofte i tittelen på arrangementet eller kommer i løpet av de første fem minuttene.
Innoventi er fornøyd med driftsinntektene fra fjoråret - og vil ansette flere i 2022 Sidsel Pettersen sier de ikke har hatt lignende pågang fra oppdragsgivere siden 2007.
Peder forlot byråverden i hovedstaden: – Sjansen for å bli en dyktigere kommunikasjonsrådgiver økte ved å flytte til Arendal Byrået Innoventi har kun åtte ansatte, og i følge senior kommunikasjonsrådgiver Peder Tellefsdal bringer det å jobbe i et mindre byrå med seg flere fordeler.
UiA på Arendalsuka: – Det er en gave for oss at det er i regionen vår UiA satser stort på Arendalsuka. Bruker ressurser på å være synlige.
Hilde synes det er fantastisk å kunne bruke kreativitet til å skape positiv endring – Det jeg elsker at at ingen dag er lik, man er i bevegelse faglig og må stadig utvikle seg og lære noe nytt