NOSLEEPTILBROOKLYN og Gjensidige jubler over Grand Prix i BEA Awards.
NOSLEEPTILBROOKLYN og Gjensidige jubler over Grand Prix i BEA Awards.

NOSLEEPTILBROOKLYN tok Grand Prix i BEA Awards

– Dette overgår alt!

Publisert Sist oppdatert

Som KOM24 skrev om nylig var det hele 13 norske vinnersjanser under årets BEA Awards, som er en stor internasjonal prisutdeling for event- og opplevelsesmarkedsføring.

NOSLEEPTILBROOKLYN hadde hele fire shortlistplasser og de stakk av med den gjeveste prisen av dem alle, Grand Prix. 

Dette skal være den første gangen et norsk byrå vinner Grand prix i denne konkurransen.

– Dette overgår alt! For et lite, kreativt merkevarebyrå som startet i Kristiansand er dette nesten uvirkelig. Samarbeidet med det fantastiske Gjensidige-teamet er en privilegium, sier faglig leder Aris Theophilakis i en pressemelding.

De fikk og gull i klassene Brand activation og Roadshow, samt at de fikk med seg et sølv i Non-profit/CSR-event og Integrated event.

Fra aktivering på Palmesus har Pauserommet ekspandert til en bred plattform som adresserer mental helse hos ungdom, gjennomført sammen med Mental Helse Ungdom. 

– Det er ærefullt å bli belønnet for et prosjekt som har blitt mer et økosystem for mental helse enn et event eller kampanje, og som stadig vokser i viktighet og utbredelse, sier Stian Grøstad, leder for sponsing og events i Gjensidige.

– Vi har en fantastisk byråpartner som vi samarbeider tett og svært godt med. De er ekstremt kreative, og sammen tar vi initiativ, tenker fremover og aktivt søker nye muligheter, og det er bokstavelig talt gull for oss. 

Fieldwork fikk to gull for deres kampanje for Squid Game 2. Liwig fikk sølv for deres Take off: Claim the future-jobb for Gjensidige forsikring, mens Z Event fikk bronse for deres jobb Voices of Telenor og JCP Event fikk bronse for deres TP2B 2025-jobb for Atea.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS