Gjensidige fikk pride-sjokk i sosiale medier – Vi er sjokkerte og synes det er trist at vi fortsatt møter sterke reaksjoner over et regnbueflagg.
DNB henter fem nye til markedsavdelingen – Dette er skikkelig «360»-jobber og da er vi ekstra glade for å få kollegaer som har erfaring fra en rekke fagdisipliner og bransjer, sier Aina Lemoen Lunde.
Lena Stølen blir partner og rådgiver i We Oslo - Jeg gleder meg til å være med å bidra til at We Oslo hevder seg blant de beste designbyråene.
Dette sier studentene om praksis: – Kunne vart lenger Kommunikasjonsstudentene KOM24 har snakket med verdsetter praksisordningen, men har noen få innvendinger.
SpareBank 1 Østlandet velger atferdsbyrået nudgelab Skal sammen få flere unge til å sette av penger til pensjonssparing.
Gjensidige slipper sin årlige kundeutbytte-kampanje Kampanjen er laget i samarbeid med reklamebyrået Anorak.
Svarttrost Produksjoner vil løfte podkastannonsene til et nytt nivå Svarttrost Produksjoner har spesialisert seg på dokumentariske podkaster, nå vil de tilby annonsørene innhold av samme kaliber.
Gjensidige velger Neue Design Studio – De er gjeng ujålete fagnerder som kan hjelpe oss med et visuelt språk til våre satsinger, sier markedssjef i Gjensidige Gro Grotle.
Bleed står bak merkevarestrategi, navn og design til svensk bilabonnement Gjensidige og norske Imove har lansert bilabonnement-tjenesten Schysst i Sverige. Bleed står for merkevarestrategi, navn og design.
100 000 norske bilister har opplevd trafikkuhell på grunn av touch screen – Ny kampanje viser konsekvensene – Vi er svært urolige over utviklingen.
McDonalds til topps med «stjel våre ansatte»-kampanje Får gull i kategorien «årets helhetlige employer branding» i Magnet Awards.
– Kommunikasjon er et fagområde som alle vi som jobber med dette må kjempe for Bli bedre kjent med kommunikasjonsdirektør Øystein Thoresen i Gjensidige i #MinJobb-spalten.