Eiendomsmegler Norge lanseres med nytt konsept
Etter en omfattende fusjonsprosess er Eiendomsmegler Norge nå klare til å ta en offensiv rolle i det norske markedet.
I samarbeid med NOSLEEPTILLBROOKLYN lanseres nå en helt ny merkevareplattform og et konsept som skal synliggjøre kjeden som en nasjonal, men allikevel veldig lokal utfordrer, skriver de i en pressemelding.
– «Best der du bor» anerkjenner at de aller fleste trives best nettopp på det stedet de bor, samtidig som det uttrykker hva vi ønsker å være: en nær, trygg og lokal aktør med nasjonalt nedslagsfelt, sier Benedicte Glenne, markedsansvarlig for eiendomskjeden.
Gjennom høsten har teamet jobbet seg gjennom innsiktsfaser, workshops, hypotesetesting og utvikling av en solid merkevarestrategi. Resultatet er en ny plattform, nytt kreativt konsept, samt strategiske og taktiske uttak som nå rulles ut.
– Det har vært inspirerende å jobbe så tett sammen med en kunde som har et genuint ønske om å utvikle kategorien, sier Aris Theophilakis, faglig leder i NOSLEEPTILLBROOKLYN.
Den nye plattformen markerer et taktskifte som signaliserer vekst og nasjonale ambisjoner. Samarbeidet mellom byrå og kunde har vært preget av stor takhøyde og tillit ifølge Glenne.
– Jeg er stolt av at vi bygger Eiendomsmegler Norge på noe som faktisk betyr noe: trygghet, lokalkunnskap og tilstedeværelse der folk bor. Bak det som skal fremstå enkelt, nært og ekte ligger det mye arbeid og et sterkt, strategisk samarbeid. NOSLEEPTILLBROOKLYN har utfordret oss der vi trengte det, avslutter Benedicte Glenne i Eiendomsmegler Norge.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no