Posisjon vant lokal kontrakt: – Ser fram til å gjenoppta samarbeidet
Trondheim renholdsverk (TRV) har valgt Posisjon som sin nye kommunikasjonspartner.
Det melder byrået i en pressemelding.
– Vi har veldig gode erfaringer med TRV og ser virkelig fram til å gjenoppta samarbeidet for de neste fire årene, sier daglig leder i Posisjon, Hanne Walstad, i pressemeldingen.
Trondheimsbyrået Posisjon har også tidligere jobbet med TRV, fra 2017–2023. Byrået jobbet da med en lang rekke kommunikasjonstiltak og aktiviteter, inkludert oppstarten av BrukOm.
Trondheim Renholdsverk står bak innsamlingsordninger for matavfall, restavfall, plastemballasje, papp og papir, glass- og metallemballasje og farlig avfall, samt drift av gjenvinningsstasjon på Heggstadmoen og BrukOm-butikken på Nyhavna.
Som kommunikasjonspartner skal Posisjon bistå TRV med strategisk rådgivning, innholdsproduksjon og kanalføring.
Målet er å styrke TRVs kommunikasjon med både publikum og kunder, øke bevissthet og holdninger knyttet til kildesortering og bærekraft, og synliggjøre TRVs rolle i det grønne skiftet. Samarbeidet vil inkludere kampanjer, publikumsrettede informasjonsløp og innhold som fremhever nyheten om matavfallsordningen og andre innovative tiltak.
– Hele tiden er målet vårt å gjøre det lett å sortere rett. For å lykkes med det trengs det tydelig kommunikasjon på ulike flater. Vi ser fram til å samarbeide med Posisjon og dyktige folk som kjenner både oss og byen vår godt, sier Henning N. Martinsen, daglig leder i Trondheim Renholdsverk.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no