Forsvarssektoren går med i kampen mot grønnvasking Forsvaret, Forsvarsmateriell, Forsvarsbygg og Forsvarets forskningsinstitutt signerer i dag Grønnvaskingsplakaten.
– Folk må slutte å lage kleine arrangementer Tidligere Netlife-ansatte, Synnøve Sagafos og Marte Brennbakken, har gått sammen om å grunnlegge sitt eget eventbyrå.
Jungelens markedsføringslov – der de (tilsynelatende) grønneste overlever «Vi ser det ofte mer i ord enn i handling hos ulike markedsavdelinger og reklamebyråer der ute», skriver Jørgen Bakke Fredriksen.
TRY Opt, Dentsu og Red Ant stiller med lag i ny hackathon-inspirert konkurranse MAKE Oslo arrangeres for første gang den 12.april i år, og er den første kreative konkurransen i Norge av sitt slag.
Robert heier på bypåske og nordlyset – men gleder seg nå til å fiske røye – Å se nedi hølet på isen er rene Netflix når røya er aktiv.
Disse kan vinne Tise Awards 2024 Finalistene treffer bredt og blant de finner vi store norske artister som Ramón og Astrid S, politiker Emilie Mehl, klesmerket Holzweiler, påvirker Malin Nesvoll og syprofil Ingrid Vik Lysne.
Zalandos markedsføring er villedende og forbudt Norge har sammen med Sverige, Danmark og Tyskland ledet tilsynsarbeid mot Zalando.
Tise skal kåre årets merkevare Gjenbruksappen Tise lanserer prisutdeling for å hylle grønne initiativer innen klær og mote.
Findus legger om: Slik skal de få flere nordmenn til å kjøpe dypfryst mat For mange mennesker er varemerker knyttet til minner, følelser og sammenhenger i hverdagen. Det vil Findus ta tak i i sin nye kommunikasjonsplattform «Smak for livet».
Johanne Kjuus blir direktør for bærekraft i TINE – For noen ganger må man tørre litt mer, og være litt mer modig.
Fredrik Stavik blir bærekraftssjef i Schibsted Delivery – Vi skal gjøre det vi kan for å kutte utslipp fremover.
Petra Hallebrant ny nordisk kommunikasjonssjef i If – Dette føles som akkurat det rette tidspunktet å gå inn i forsikringsbransjen, som har fått en stadig mer sentral rolle i trøblete tider.
dentsus bærekraftsbingo skal gjøre de ansatte grønnere – Når man normaliserer slik atferd på jobb, har det ført til en annen type tilnærming hjemme
Kan et selskap ta ansvar? «Det siste halvåret har svenske Aftonbladet avkledd Hennes & Mauritz og deres returordning for klær. Hvorfor fortsetter vi å tro på det H&M sier om egen grønnhet?», skriver Jørgen Bakke Fredriksen.