Fra venstre Martine Bømark, Markedsdirektør Pierre Robert, Håkon Vierdal, Head
of Media Strategy WPP Media, Bentine Helene Sletten Øberg, Brand Manager & Foto Koordinator Pierre
Robert, Birthe Rekkedal Art Director WPP Media, Henrik Ericsson Christoffersen, Senior Content Strategist WPP Media.
Fra venstre Martine Bømark, Markedsdirektør Pierre Robert, Håkon Vierdal, Head of Media Strategy WPP Media, Bentine Helene Sletten Øberg, Brand Manager & Foto Koordinator Pierre Robert, Birthe Rekkedal Art Director WPP Media, Henrik Ericsson Christoffersen, Senior Content Strategist WPP Media.

Pierre Robert velger WPP Media EssenceMediacom

Blir ny leverandør av medie-, kommunikasjons- og reklametjenester.

Publisert

Pierre Robert lanserer nytt kommunikasjonskonsept sammen med WPP Media EssenceMediacom: «Festen starter med riktig strømpebukse».

Konseptet knytter Pierre Roberts strømpebukser tett opp mot den kommende fest- og julebordsesongen. WPP Media har i tett samarbeid med Pierre Robert utviklet strategi, konsept, kreativ løsning og medieplan.

Strategisk rådgiver i EssenceMediacom, Håkon Vierdal, påpeker at ambisjonene er store, til tross for at Pierre Robert møter tøffere konkurranse enn noensinne.

– Pierre Robert har på kort tid tatt i bruk et veldig bredt utvalg av de mulighetene WPP Media kan tilby innen både strategi, kreativitet, data og teknologi. De er modige og innovative, og det gjør samarbeidet ekstra gøy og inspirerende, sier han.

Kampanjen starter denne uken med et «We got your legs»-stunt på Aker Brygge.

Kampanjen startet med et «We got your legs»-stunt på Aker Brygge, hvor det var mulig å hente en gratis strømpebukse ved uhell, og Pierre Robert vil ha en pop-up-butikk på Gardermoen.

– Å jobbe så integrert med strategi, media, det kreative og teknologi har vært fantastisk gøy. Vi gleder oss stort til å se kampanjen bre seg ut over markedet og følge utviklingen nøye. Vi har et godt målhierarki på plass og store ambisjoner, så dette blir en ekstra spennende førjulstid og inngang på et nytt år. Og dette er bare starten, sier markedsdirektør Martine Bømark.

Kampanjen vil være synlig på TV, i trykte medier, sosiale medier, Coop Obs-varehus og digitale flater. Den vil optimaliseres løpende på tvers av kanaler.

Birthe Rekkedal, kreatør i WPP Medias enhet for reklame og innholdsproduksjon, er begeistret for samarbeidet og prosessen med å utvikle konsept, kreative uttrykk og mediestrategier.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS