Runar Pahr Andresen (NFF), Tonje Tuntland (Lyse Tele), Christoffer Sapienza (DNB Creative), Marianne Aasland (NPG Sport & Communication), Jimmy Vika (Spectre) og Anna Berndtsson (Kredittbanken).

Her er jurylederne for Sponsor- og Eventprisen 2026

Sponsor- og Eventprisen går av stabelen i april, og nå er det klart hvem som skal lede juryarbeidet.

Publisert

Runar Pahr Andresen, markedsdirektør i Norges Fotballforbund, går på en ny runde som jurygeneral, mens fem nye og erfarne jurylederne er klare til å vurdere årets beste caser.

– Det er både inspirerende og lærerikt å være jurygeneral for Sponsor- og Eventprisen. Hvert år ser vi nye, sterke caser som viser hvor høy kvalitet og faglig tyngde bransjen holder. Jeg ser frem til å lese årets caser og ikke minst se showcasingen av alle de nominerte, sier Andresen i en pressemelding.

Han ledet også juryarbeidet i 2025, og har ansvar for helhetlig og rettferdig vurdering på tvers av alle kategorier.

Disse fem får ansvaret som juryledere i hver sin kategori:

  • Anna Berndtsson, partneransvarlig i Kredittbanken

  • Christoffer Sapienza, SVP i DNB Creative

  • Jimmy Vika, CEO i Spectre

  • Marianne Aasland, COO og partner i NPG Sport & Communication

  • Tonje Tuntland, sponsoransvarlig i Lyse Tele

– Vi er stolte av å ha med erfarne og kunnskapsrike fagpersoner i disse nøkkelrollene. Deres innsikt, engasjement og dedikasjon bidrar til at Sponsor- og Eventprisen fortsetter å være en viktig og inspirerende arena for anerkjennelse, faglig utvikling og feiring av bransjens beste arbeid, sier daglig leder i Sponsor- og Eventforeningen, Bodil Berggren.

Jurylederne har ansvaret for å koordinere arbeidet i sine respektive juryer – fra søknadsfristen går ut i februar, til vinnerne løftes frem på scenen.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS