Her er juryen i årets DCC Ni bransjepersoner skal vudere de ulike innslagene i Digital Creative Competition.
Fryktet dårlig deltakelse – vurderte å droppe Kuben Men nesten 200 innsendte bidrag fikk dem til å ombestemme seg.
Aldri har et byrå vunnet så mye på Kuben som Apriil Reklame & Design De beste reklamejobbene i Bergen ble hedret i kveld. Den store vinneren ble Apriil Reklame & Design.
Klare for prisfest i Bergen – så mange priser håper Apriil de vinner Fredag er det klart for årets store prisutdeling i Bergen.
Disse vant priser på årets Gullkalven Arrangørene forteller om høyt nivå på bidragene og en vellykket prisutdeling.
JCP PRAD og JCP Event vant to priser i Communicator Awards Tirsdag ble årets vinnere av Communicator Awards kunngjort.
Gullkalven er på pengejakt og søker hjelp fra bransjen: – Ekstremt viktig Prisutdelingen Gullkalven klarte å sette sammen et styre, men trenger nå økonomiske midler for å arrangere.
Startet Nordens første reklameforening – i kveld har de fest Prisen som deles ut på Markedskonferansen i Trondheim har en litt spesiell historie.
En konkurransebransje på hell? «KOM24 lurte på om vi ikke syns det er litt for mange konkurranser i reklamebransjen. Vi lurer heller på om det snart er noen igjen», skriver Torny Hesle.
ANFO Effekt 2023: Her er vinnerne Torsdag er det klart for årets utgave av ANFO Effekt. Her får du oversikt over alle prisvinnerne.
Disse kan vinne Tise Awards 2024 Finalistene treffer bredt og blant de finner vi store norske artister som Ramón og Astrid S, politiker Emilie Mehl, klesmerket Holzweiler, påvirker Malin Nesvoll og syprofil Ingrid Vik Lysne.
Fikk seks priser for fem ulike jobber: – Viser bredden vår ANTI hadde god grunn til å være fornøyde med kvelden da Gullblyanten var over.
Gullblyanten 2023: Dette er vinnerne Se oversikten over hvem som stikker av med prisene under årets Gullblyanten.
Gullblyanten er i gang: – Håper alltid vi kan stikke av med noe metall Reklamebransjen har samlet seg i Oslo konserthus.
Prisutdelingene merker de tøffere tidene Det blir sendt inn færre bidrag til årets viktigste reklamepriser. Gullblyanten merker og nedgang i antall som kommer på festen.
Vil gjerne ha flere prisutdelinger Lars Eia Kirkholm i JCP mener prisutdelinger er mer enn bare utdeling av heder.