Markus Rooth signerte ny sponsoravtale Gullvinneren fra OL i Paris i mangekamp – Markus Rooth (23) – har signert en sponsoravtale.
OL-stjernen signerer med Baardsen Sport Med OL-gullet i Paris etablerte Solfrid Koanda (26) seg som en av Norges største profiler. Nå inngår «verdens sterkeste kvinne» et samarbeid med PR- og sponsorbyrået Baardsen Sport.
Klæbo inngår sponsoravtale med med finsk smøremerke Blir ambassadør for den internasjonale merkevaren Vauhti innen massemarkedet for skismøring i ulike varianter.
Norges raskeste tog fortsetter med Norges raskeste mann Salum Kashsafali forlenger samarbeidet med Flytoget og signerer en lynrask tre-års avtale.
Eliteserien ble Norges mest spennende sponsorobjekt igjen I dag kom Sponsor Insights rapport om det norske sponsormarkedet som bekrefter at Eliteserien for femte år på rad er landets mest spennende sponsorobjekt.
Fjordkraft lanserer ny sponsorstrategi Fjordkraft ønsker å bidra til inkluderende arenaer for alle, og har lansert en bred kampanje for å tydeliggjøre denne rollen.
Nytt sportsbyrå lander storavtale Under en uke etter lansering har det nye PR- og sponsorbyrået Baardsen Sport inngått et samarbeid med advokatfirmaet Selmer.
Gjensidige og Håndballforbundet forlenger sponsoravtalen Når denne avtalen utløper vil partene ha samarbeidet kontinuerlig i hele 37 år!
Vinnerne av Gullskjermen 2024 Prisutdelingen gikk av stabelen for tredje gang. Aldri før har det vært så mange påmeldte og innsendte bidrag.
Partnerstudio lanserer podkast med Kondomeriet: – En våt drøm I dag lanserer Kondomeriet «Puteprat» – en ærlig og filterløs podkast som tar dine spørsmål rundt sex og samliv på alvor.
Det er hjerteskjærende å se hvor tøft sponsormarkedet har blitt i Norge «Samarbeid med idrettsutøvere gir en unik mulighet for bedrifter til å knytte seg til prestasjon, lidenskap, og synlighet både nasjonalt og internasjonalt», skriver Emil Heyerdahl.
Markedssjefen er tydelig: – Ikke lenger nok å være god i idretten sin Thomas Harstad mener det har skjedd store forandringer som gjør at idrettsutøvere er nødt til å henge med for å bli attraktive for sponsorer.
Sponsorene gjorde OL-drømmen mulig: – Alt kan ikke handle om slag på kassa Med drahjelp fra «Like Muligheter»-prosjektet fikk Norge med et kvinnelag i stafett i OL, for første gang i historien.
Slik endret Gjensidige sponsorstrategien sin En gutt som hadde planer om å ta livet sitt ble reddet av Gjensidiges festivalsatsing. Nå introduserer de Pusterommet på flere arenaer.
Her får Oakley gratisreklame av Herman Flesvig på riksdekkende TV NRK erkjenner at de kanskje burde ha bedt ham velge et annet plagg, da logoen ble litt for fremtredende på statskanalen.
DNB går igjen inn som sponsor av Den Norske Opera & Ballett – Vi har savnet dette, sier Aina Lemoen Lunde, markedsdirektør i DNB.
Advarer mot OnlyFans-spons Norges Idrettsforbund mener utøvere bør styre unna samarbeidsavtaler med plattformen OnlyFans.