Markedssjefen er tydelig: – Ikke lenger nok å være god i idretten sin Thomas Harstad mener det har skjedd store forandringer som gjør at idrettsutøvere er nødt til å henge med for å bli attraktive for sponsorer.
Sponsorene gjorde OL-drømmen mulig: – Alt kan ikke handle om slag på kassa Med drahjelp fra «Like Muligheter»-prosjektet fikk Norge med et kvinnelag i stafett i OL, for første gang i historien.
Slik endret Gjensidige sponsorstrategien sin En gutt som hadde planer om å ta livet sitt ble reddet av Gjensidiges festivalsatsing. Nå introduserer de Pusterommet på flere arenaer.
Her får Oakley gratisreklame av Herman Flesvig på riksdekkende TV NRK erkjenner at de kanskje burde ha bedt ham velge et annet plagg, da logoen ble litt for fremtredende på statskanalen.
DNB går igjen inn som sponsor av Den Norske Opera & Ballett – Vi har savnet dette, sier Aina Lemoen Lunde, markedsdirektør i DNB.
Advarer mot OnlyFans-spons Norges Idrettsforbund mener utøvere bør styre unna samarbeidsavtaler med plattformen OnlyFans.
Vålerenga med historisk sponsoravtale Eidsiva går inn som hovedpartner for Vålerenga Fotball Elite og Vålerenga Fotball, og bidragsyter inn mot Vålerenga Samfunn.
Idrettslagene med ny vri - signerer felles sponsoravtale Fotballaget HamKam og håndballaget Elverum har begge inngått en avtale med Bouvet, og skal fordele inntektene seg i mellom.
Ekspert: Dette blir Braathens utfordring på sponsormarkedet nå Lucas Braathen skal heretter konkurrere for Brasil, og er i full gang med å finne nye sponsorer.
Fotballklubbene kjemper om sponsorinntektene: – Alle ringer de samme aktørene Hvilken divisjon man spiller i har mye å si for fotballklubbers attraktivitet blant sponsorer. Det får både Stabæk, KFUM Oslo og Lyn merke før den kommende sesongen.
Vålerengas kommersielle leder: – Ingen har godt av å rykke ned I desember rykket Vålerenga ned for første gang siden 2000. Andreas Aalbu og de andre som jobber kommersielt i klubben forbereder seg nå på sesongstart i OBOS-ligaen.
Markus Rooth inngår sponsoravtale med Rever Mangekjemperen og friidrettsutøveren Markus Rooth (21) fra Tjalve IK er blitt enig med investeringsselskapet Rever om en sponsoravtale.
Thea Moen er Equinors nye sponsorsjef – Med 20 år som fotballspiller, sitter det i ryggraden min å spille hverandre gode og utvikle seg.
Nucleus ansetter Lars Knudsen som Head of Strategic Partnerships Kommer fra stillingen som leder av næringslivsavdelingen i Leger Uten Grenser.
Har en markedsstragi om færre, men større samarbeidspartnere Skiforbundet langrenn ønsker å forholde seg til én klesleverandør.
Norges Skiforbund Langrenn dropper Dale of Norway – Vi hadde et sterkt ønske om å videreføre samarbeidet.