Vålerenga med historisk sponsoravtale Eidsiva går inn som hovedpartner for Vålerenga Fotball Elite og Vålerenga Fotball, og bidragsyter inn mot Vålerenga Samfunn.
Idrettslagene med ny vri - signerer felles sponsoravtale Fotballaget HamKam og håndballaget Elverum har begge inngått en avtale med Bouvet, og skal fordele inntektene seg i mellom.
Ekspert: Dette blir Braathens utfordring på sponsormarkedet nå Lucas Braathen skal heretter konkurrere for Brasil, og er i full gang med å finne nye sponsorer.
Fotballklubbene kjemper om sponsorinntektene: – Alle ringer de samme aktørene Hvilken divisjon man spiller i har mye å si for fotballklubbers attraktivitet blant sponsorer. Det får både Stabæk, KFUM Oslo og Lyn merke før den kommende sesongen.
Vålerengas kommersielle leder: – Ingen har godt av å rykke ned I desember rykket Vålerenga ned for første gang siden 2000. Andreas Aalbu og de andre som jobber kommersielt i klubben forbereder seg nå på sesongstart i OBOS-ligaen.
Markus Rooth inngår sponsoravtale med Rever Mangekjemperen og friidrettsutøveren Markus Rooth (21) fra Tjalve IK er blitt enig med investeringsselskapet Rever om en sponsoravtale.
Thea Moen er Equinors nye sponsorsjef – Med 20 år som fotballspiller, sitter det i ryggraden min å spille hverandre gode og utvikle seg.
Nucleus ansetter Lars Knudsen som Head of Strategic Partnerships Kommer fra stillingen som leder av næringslivsavdelingen i Leger Uten Grenser.
Har en markedsstragi om færre, men større samarbeidspartnere Skiforbundet langrenn ønsker å forholde seg til én klesleverandør.
Norges Skiforbund Langrenn dropper Dale of Norway – Vi hadde et sterkt ønske om å videreføre samarbeidet.
Lendo inn som sponsor i Dennis Haugers Formel 2- debut – Vi har et langsiktig perspektiv på samarbeidet.
Intrum trakk seg fra TV 2s sjakksendinger – Vil ikke identifiseres med Toska og hans handlinger – For oss har det vært overveiende at bruken av Toska fører til at TV-programmet vil assosieres med en brutal handling som fortsatt vekker svært vonde minner hos mange.
Johannes Høsflot Klæbo sier han er lei etter Viaplay-konflikten Johannes Høsflot Klæbo møtte pressen fra verdenscupen på Lillehammer. Vil ikke kommentere om han følte seg presset til å snu i Viaplay-konflikten.
Flere sponsorer dropper OL-relaterte annonser i Tokyo Sier de gjør det av respekt for japanske forbrukere.
Slik tiltrekker man seg fremtidens sponsorer «Det er viktig for Fortum at vi kan være en samarbeidspartner som bidrar med mer enn bare en logo og sponsormidler», skriver kommunikasjonsrådgiver Marte Hortemo.