Han skal lede det komersielle arbeidet i Jakob Ingebrigtsens nye løpelag Henter Coops gamle sponsorsjef.
Guri Berndtsson Sanders forlater Nord DDB – går til toppjobb i Friidrettsforbundet Etter tre år i Nord DDB blir Guri Berndtsson Sanders ny markedssjef og leder for kommersiell avdeling i Norges Friidrettsforbund.
Nye regler gir større spillerom for reklame og sponsing Oppmykning i reglene for reklame, sponsing og produktplassering er blant lovendringene som gjelder for norske kringkastere og strømmetjenester fra 1. mai. Samtidig blir det skjerpede krav til universell utforming.
Her er de nominerte til Sponsor- og Eventprisen 2025 Rekordmange søknader er sendt inn til årets Sponsor- og Eventpris. Nå er de nominerte klare – og publikumsstemmer får for første gang betydning.
Skøyteforbundet med massiv økning – utvider avtale med Baardsen Sport Eksponeringsverdien til Skøyteforbundets sponsorer økte med 72 prosent i januar. Nå utvides PR-avtalen med Baardsen Sport til å omfatte sponsorarbeid.
Ski-VM Trondheim 2025 er i mål med sponsorsalget – Forrige uke signerte vi de siste avtalene. Vi har solgt ut alle sponsorpakkene, og har hentet inn flere midler og støttespillere fra næringslivet enn vi hadde budsjettert med, sier VM-sjef Åge Skinstad.
Markus Rooth signerte ny sponsoravtale Gullvinneren fra OL i Paris i mangekamp – Markus Rooth (23) – har signert en sponsoravtale.
OL-stjernen signerer med Baardsen Sport Med OL-gullet i Paris etablerte Solfrid Koanda (26) seg som en av Norges største profiler. Nå inngår «verdens sterkeste kvinne» et samarbeid med PR- og sponsorbyrået Baardsen Sport.
Klæbo inngår sponsoravtale med med finsk smøremerke Blir ambassadør for den internasjonale merkevaren Vauhti innen massemarkedet for skismøring i ulike varianter.
Norges raskeste tog fortsetter med Norges raskeste mann Salum Kashsafali forlenger samarbeidet med Flytoget og signerer en lynrask tre-års avtale.
Eliteserien ble Norges mest spennende sponsorobjekt igjen I dag kom Sponsor Insights rapport om det norske sponsormarkedet som bekrefter at Eliteserien for femte år på rad er landets mest spennende sponsorobjekt.
Fjordkraft lanserer ny sponsorstrategi Fjordkraft ønsker å bidra til inkluderende arenaer for alle, og har lansert en bred kampanje for å tydeliggjøre denne rollen.
Nytt sportsbyrå lander storavtale Under en uke etter lansering har det nye PR- og sponsorbyrået Baardsen Sport inngått et samarbeid med advokatfirmaet Selmer.
Gjensidige og Håndballforbundet forlenger sponsoravtalen Når denne avtalen utløper vil partene ha samarbeidet kontinuerlig i hele 37 år!
Vinnerne av Gullskjermen 2024 Prisutdelingen gikk av stabelen for tredje gang. Aldri før har det vært så mange påmeldte og innsendte bidrag.
Partnerstudio lanserer podkast med Kondomeriet: – En våt drøm I dag lanserer Kondomeriet «Puteprat» – en ærlig og filterløs podkast som tar dine spørsmål rundt sex og samliv på alvor.
Det er hjerteskjærende å se hvor tøft sponsormarkedet har blitt i Norge «Samarbeid med idrettsutøvere gir en unik mulighet for bedrifter til å knytte seg til prestasjon, lidenskap, og synlighet både nasjonalt og internasjonalt», skriver Emil Heyerdahl.