Publicis Starcom ansetter ti nye rådgivere
– Det er en fin blanding av erfarne rådgivere, spesialister og unge talenter – akkurat den kombinasjonen vi mener skaper et sterkt fagmiljø, sier byråleder i Publicis Starcom.
Fire nye medarbeidere går inn i sentrale roller i kundeteam for å styrke rådgiverapparatet og leveranseevnen.
Harald Gramnes kommer sist fra rollen som markedssjef i Røhneselmer og har blant annet også lang erfaring fra byråsiden i Drum, Mindshare og Grey.
– Publicis og Starcom er et dynamisk miljø med spennende og ambisiøse kunder, høyt tempo og sterkt faglig fokus, sier Gramnes, som er ny Client Service Director i Publicis, i en pressemelding.
Caroline Bjørnseth og Cathrine Nordgaard går inn i som Client Service Managers. Nordgaard har erfaring fra både kunde- og byråsiden, mens Bjørnseth kommer sist fra rollen som Activation lead i Carat.
Charlotte Emanuelsson vender tilbake til Publicis som ny prosjektleder. Hun kommer sist fra rollen som Performance Manager i Plan International Norge.
– Å vende tilbake til Publicis som prosjektleder føles som å komme hjem igjen, sier Emanuelsson.
Mathilde Wiik har erfaring som både utvikler og designer. I rollen som Frontend developer skal hun utvikle digitale løsninger i tett samarbeid med performance- og rådgiverteamene.
Kristine Nilsen og Mrika Boshnjaku er ansatt som SEM Managers.
Nilsen kommer sist fra Bluebird Media hvor hun jobbet med performance med særlig fokus e-commerce, mens Boshnjaku blant annet har erfaring fra Novicell, Hubspot og Google.
Stine Vollan er ny Adops Planner og kommer fra Whispr Group hvor hun jobbet som analytiker et halvt år etter endt bachelor i digital markedsføring.
Nuriya Kosherbayeva er ny Media Executive og kommer sist fra Broadcast-avdelingen i Group M. I tillegg er Julie Kolstad ansatt som Media Planner etter fullført bachelor i markedsføring.
– Det er alltid inspirerende å få inn nye folk, og denne gangen var vi så heldige å snappe opp noen gamle kjenninger også. Nå gleder vi oss til å bli bedre kjent med den nye gjengen og bygge videre sammen, sier Camilla Halleraker, byråleder i Publicis Starcom.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no