Møbelringen er ute med en ny kampanje.
Møbelringen er ute med en ny kampanje.

Man blir gæren av vonde møbler

I en ny kampanje som går live i dag, fortsetter Møbelringen å invitere folk inn i komfortsonen.

Publisert

En av Norges største møbelkjeder, Møbelringen, har de siste årene tatt eierskap til kommunikasjonskonseptet «Inn i komfortsonen». Nå lanserer kjeden en helt ny kampanje, som viser hvor gæren man faktisk kan bli - om nettopp møblene ikke leverer på komfort.

– Vi opererer i en kategori som er veldig preget av store taktiske salgskampanjer. De siste årene har vi ønsket å utfordre dette, ved å fokusere mer på merkevarebyggende kommunikasjon som appellerer til folks følelser. Skal vi vinne kundene er også dette en viktig del av vår strategi. Ved å investere i mer kreativ kommunikasjon opplever vi å få mer relevant oppmerksomhet igjen, for hver investerte krone, sier Camilla Tørresby, markedssjef i Møbelringen, i en pressemelding.

Kampanjen består blant annet av en rekke nye filmer og radiospotter. Det er Morgenstern som har utviklet kampanjen, og Bacon som har produsert filmene, med Øyvind Holtmon på regi.

– Har du først begynt å irritere deg over et møbel som er upraktisk eller rett og slett gjør deg vondt kan du bli gæren av det. Og da er det kanskje på tide å ta seg en tur til Møbelringen, sier Mira Liv Helland Mortensen og Sebastian Stenberg Graf, som er kreativt team i Morgenstern.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS