JCP henter fra NRK: – Jeg har drømt om å bli JCPer siden 2008 Nina Caroline Omtvedt er JCPs nye produksjonsleder.
Katrine er tilbake hos Finn for andre gang: – En helt unik mulighet I 15 måneder har hun jobbet i Kakadu – så kom drømmejobben hun ikke kunne la gå.
Stor oversikt: Dette er Norges mestvinnende byråer Nå begynner prisutdelingssesongen. KOM24 har her forsøkt å lage en oversikt som viser hvilke byrå som faktisk gjør det best i de viktigste konkurransene år etter år.
Finn.no-reklame vant reklameprisen Gullfisken Reklamebyrået Morgenstern gikk til topps i årets Gullfisken-prisutdeling med sin reklamefilm for Finn.no.
Disse seks byråene kjemper om Gullfisken POL, Morgenstern, TRY, Alexander Reklamebyrå, Per Høj og Anorak – har alle muligheten til å sikre seg Gullfisken neste måned.
Av-og-til kaster seg på TikTok-trend: Gjetter på hvem som blir fullest Bak filmen skjuler det seg et viktig budskap: – 90 000 barn vokser opp med en mamma eller pappa som drikker for mye.
Sølvmikk-juryen lar seg imponere av oktober-vinneren – Klarer å fornye seg uten å miste form og tone, mener juryen.
Tran og Sana-sol har spoonet - lanserer kjærlighetsbarnet Trana-sol Morgenstern står bak det nye reklamekonseptet til Möller's-familiens siste tilskudd.
Morgenstern og Aksel Hennie med ny kampanje for SpareBank 1 Dro ut på norgesturné for å snakke med barn om små og mellomstore bedrifter.
Derfor har FINN.no gitt PuseFINN mandagsfri Mandagsmannen har dukket opp på FINN.no sine sosiale medier-plattformer: – Vi likte tanken på å personifisere en ukedag, forteller markedssjef i FINN, Hanne Lill Johnsen.
FINN lanserer ærlig reklame-kampanje – Vi syns det er tøft av FINN å ville snakke om et av sine svake punkter.
DNT lokker med norgesferie: Det er ingen skam å bli hjemme Den Norske Turistforening (DNT) prøver et nytt grep for å få nordmenn til å tenkte på Norge som et feriested.
Norske byråer bruker millioner på å melde seg på konkurranser årlig KOM24 har undersøkt med norske byråer hvor mye tid og penger de bruker på å melde seg på konkurranser hvert år. Det er mye.
Morgenstern styrker design- og filmavdelingen: – Lett etter en kick ass designer Rekrutterer fra Kitchen og GK.
PowerOffice med nytt filmkonsept: Hyller helter Signert Morgenstern og produsert av Einar Film og Fortellinger.
Podimo kom seg over radaren med «creepy» kampanje – Vi lyktes med å differensiere oss og komme over radaren. Vi har jobbet bevisst i alle kanaler og med å lage konsekvent kommunikasjon, sier Fride von Porat i Podimo.
NAF lanserer nytt samarbeid med Vipps Anti har laget en moderne vri på en klassisk western stand-off.