Møbelringen spiller på humor i ny kampanje Morgenstern leverer sitt første kreative konsept for Møbelringen.
Over et halvt år med AI: – Vi er vel alle litt hodeløse høns Tre ulike aktører innenfor kommunikasjon og reklame forteller om sine erfaringer med kunstig intelligens så langt.
Byrålederen gir egen klesstil terningkast 2 – Jeg har en ambisjon om å løfte meg her når jeg får litt mer tid.
PowerOffice med ny kampanje – tar turen ut i verdensrommet – I motsetning til hva mange tror, består ikke superhelters hverdag bare av å redde verden fra intergalaktiske monstre.
Morgenstern er Møbelringens nye reklamebyrå Møbelringen har gjennomført sin første pitsj. Det nye konseptet kommer til høsten.
Dette byrået har halvvert antall Cannes-bidrag i år – Nåløyet i Cannes er ekstremt trangt, så vi sender kun det vi mener kan overleve juryer av de beste bransjehodene i verden, sier reklame-sjefen i ANTI.
Zaptec lanserer globalt kommunikasjonskonsept Setter humor på flere velkjente utfordringer i ny global kampanje.
Morgenstern skal lansere ny merkevare i Norden Måtte gjennom en annerledes pitchprosess: – Det var viktig for oss å ikke forelske oss kun i en idé eller et konsept.
JCP henter fra NRK: – Jeg har drømt om å bli JCPer siden 2008 Nina Caroline Omtvedt er JCPs nye produksjonsleder.
Katrine er tilbake hos Finn for andre gang: – En helt unik mulighet I 15 måneder har hun jobbet i Kakadu – så kom drømmejobben hun ikke kunne la gå.
Stor oversikt: Dette er Norges mestvinnende byråer Nå begynner prisutdelingssesongen. KOM24 har her forsøkt å lage en oversikt som viser hvilke byrå som faktisk gjør det best i de viktigste konkurransene år etter år.
Finn.no-reklame vant reklameprisen Gullfisken Reklamebyrået Morgenstern gikk til topps i årets Gullfisken-prisutdeling med sin reklamefilm for Finn.no.
Disse seks byråene kjemper om Gullfisken POL, Morgenstern, TRY, Alexander Reklamebyrå, Per Høj og Anorak – har alle muligheten til å sikre seg Gullfisken neste måned.
Av-og-til kaster seg på TikTok-trend: Gjetter på hvem som blir fullest Bak filmen skjuler det seg et viktig budskap: – 90 000 barn vokser opp med en mamma eller pappa som drikker for mye.
Sølvmikk-juryen lar seg imponere av oktober-vinneren – Klarer å fornye seg uten å miste form og tone, mener juryen.
Tran og Sana-sol har spoonet - lanserer kjærlighetsbarnet Trana-sol Morgenstern står bak det nye reklamekonseptet til Möller's-familiens siste tilskudd.