TOMRA inngår strategisk partnerskap med Nova Consulting Group
Partnerskapet skal styrke TOMRAs evne til å bruke digitale flater strategisk som en integrert del av selskapets kommersielle arbeid og markedsutvikling.
TOMRA opplever sterk internasjonal vekst og etablerer seg kontinuerlig i nye markeder. Samarbeidet med Nova Consulting Group skal gjøre det enklere for markedene å jobbe målrettet med både kommersielle aktiviteter og talentarbeid, uten å miste helheten i merkevaren.
– Vi ønsket en partner som forstår både kompleksiteten i en global organisasjon og de praktiske behovene ute i markedene. Nova skilte seg ut gjennom sterk forretningsforståelse, en tydelig samarbeidsmentalitet og evne til å kombinere strategisk retning med konkret gjennomføring, sier Emily O'Sullivan, teknisk prosjekteier i TOMRA.
I første fase leder Northern Beat og Epinova, begge selskaper i Nova Consulting Group, arbeidet. Northern Beat har ansvar for overordnet strategisk retning, mens Epinova leder den tekniske implementeringen.
– For oss handler dette om å gjøre de digitale flatene til et bedre verktøy for de som jobber nærmest kundene og kandidatene, sier Mathilde Hellenes, kommunikasjonssjef og kommersielt ansvarlig i TOMRA.
Cecilie Tveter Nemeth og Tomas Sunde i Nova Consulting Group understreker at målet er å bidra til løsninger og arbeidsformer som gjør det enklere for markedene å lykkes hver dag.
Arbeidet gjennomføres i etapper med tydelig prioritering og løpende validering. TOMRA opererer i over 100 land og har mer enn 5.000 ansatte, med ambisjon om å doble omsetningen i løpet av de neste fem årene.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no