PR-byråene svarer på Arendalsuka-kritikk Alle er enige om at man ikke må bruke byrå for å bli sett, men de anbefaler det sterkt.
Anette Neller går fra Elg til TRY Råd Neller vil som prosjektleder i TRY Råd jobbe med å gjennomføre kampanjer, strategiprosesser og merkevarebygging for flere av de største kundene på huset.
TRY Råd girer opp satsing på sikkerhet og beredskap Med økende global usikkerhet i kjølvannet av konflikten i Ukraina og andre geopolitiske spenninger, øker etterspørselen etter kompetanse innen sikkerhet og beredskap.
Young Lions-vinnere får vinnerfilmen sin vist på kino over hele landet Ingrid, Jantra, Jens og Henriette skal representere Norge i Young Lions.
– Håper vi stikker av med minst fire priser! Mandag kom årets nominasjoner til Sabre Awards. Sju norske byrå er å finne på listen.
Derfor starter de TRY Innsikt: – Viktigere enn noen gang Konsernet tar grep for å møte utfordringer i markedet.
Kan kommunikasjon bli et konkurransefortrinn i urolige tider? «Går du med en drøm om å etablere en bedrift? Lykke til. Ifølge statistikken har du litt mer enn én tredjedels sjanse til å overleve etter fem år», skriver Scott Allan og Bård Hammervold i TRY Råd.
Slik får du jobb i kommunikasjonsbransjen Toppledere deler sine tanker, blant annet om hvordan man skiller seg ut som jobbsøker i kommunikasjonsbransjen.
Podkast er mer enn bare lyttere «Å nei, podkasten får bare 50 lyttere i uka. Men samtidig gjør den kanskje mye mer enn du tror», skriver Jon Marius Roald.
Podkast-markedsføring: – Tilbudet er større en etterspørselen Ikke alle podkaster har enorme lyttertall. Flere mener derimot at det finnes andre måter å måle suksess på.
Nucleus sikret seg to gull i årets European Exellence Awards Norge sikret seg hele sju gull i årets EEA. Trigger ble årets byrå i Europa for andre året på rad.
TRY og Kreab styrker samarbeidet Sammen med TRY Råd etablerer Kreab Brussel en «Norgesdesk» i Brussel.
Fredrik Tandberg går til TRY Råd – Jeg er sikker på at jeg kan bidra til å skape gode resultater ved å kombinere det beste av kommunikasjonstiltak innen strategi, kreativitet og teknologi, sier Tandberg