Sunniva Richardsen blir grafisk designer i JCP PRAD 35 år unge Sunniva Richardsen er ansatt som grafisk designer i JCP PRAD.
Standard Norge feirer 100-årsdagen med JCP PRAD – En av de mest interessante og lærerike kundene vi har jobbet med.
Tok med hele JCP-familien på tur for å bygge fellesskap – Helt naturlig at vi tar vår egen medisin og drar på tur.
Byrålederen gir egen klesstil terningkast 2 – Jeg har en ambisjon om å løfte meg her når jeg får litt mer tid.
JCP stakk av med rekordmange priser i New York: – Det er superstas Ble belønnet med tre gull og to sølv i Communicator Awards.
Forklarer hvordan merkevarer burde kommunisere med Gen Z Deler strategien inn i tre deler: – Det første spørsmålet er å finne ut av hvilket problem man faktisk ønsker å løse.
JCP PRAD og Redningsselskapet nomimert i Shorty Awards Prisen regnes som en av de mest anerkjente sosiale medier prisene.
Bosch eBike Systems og JCP PRAD frister med «Norges lengste sommerferie» – Hvis det er noen kreatørpar der ute som ikke har lagt planer for sommeren enda, er det bare å søke.
JCP henter fra NRK: – Jeg har drømt om å bli JCPer siden 2008 Nina Caroline Omtvedt er JCPs nye produksjonsleder.
JCP PRAD og Logitech lager rask reklame: Filmet Formel 2-Hauger i 200 km/t med håndholdt kamera Ikke alt filmutstyret tålte G-kreftene: – Endte med å filme Dennis fra innsiden av bilen med håndholdt kamera – en opplevelse jeg aldri glemmer.
Norsk Stål velger JCP for markeringen av 200-feiringen: – Luksus å ha alt på samme sted – De er et komplett kommunikasjonshus, som kan hjelpe oss med alt fra innhold og film til gjennomføring av fysiske eventer.
Sendte gravøl til influensere som promo for TV-serie Gikk for et utradisjonelt format da de skulle markedsføre en TV-serie.
Derfor pusset JCP opp nabobutikken – Da vi sammen satt oss ned for å se om det var noe vi kunne gjøre for nærmiljøet for å feire at vi var tilbake til hverdagen var valget enkelt.
Røde Kors og JCP PRAD samler inn brukte klær Konseptet «Den er du vel ferdig med?», bruker humor for å få fram budskapet med kampanjen.
JCP PRAD og Felleskjøpet samarbeider om ny bærekraftpris Inspirert av kåringen av «Årets unge bonde», etablerer Felleskjøpet, med hjelp av JCP PRAD, en helt ny bærekraftpris.