JCP PRAD, Volvo og Trygg Trafikk setter søkelys på dødsfall i trafikken Til en ny opplysningskampanje har Volvo og Trygg Trafikk brukt 113 par sko – ett for hvert menneske som mistet livet på norske veier i fjor. Kampanjens idé og gjennomføring er gjort av JCP PRAD.
Maria Oljemark får ny rolle i JCP Med over 20 år bak seg i JCP, er Maria en av veteranene i JCP-familien.
Vil gjerne ha flere prisutdelinger Lars Eia Kirkholm i JCP mener prisutdelinger er mer enn bare utdeling av heder.
JCP PRAD og OBOS skal få unge til å gå i operaen Oppdraget med å inspirere unge til å ta turen til operaen gikk til JCP PRAD.
Feirer 20 år med Facebook: – Har snudd om på bransjen Hvordan har byråene tilpasset tilnærmingen til Facebook gjennom årene?
JCP og Samsung med «hemmelig» lansering Denne uken var det duket for lanseringen av Samsung sine nye mobilflaggskip; Galaxy S24-serien. Strategien bak lanseringen var å ikke nevne hvem som var avsender i teaser-kampanjen.
Derfor har «Harry Potter» på seg norsk caps Da det norske byrået JCP PRAD introduserte stjernestylisten for Varsity-capsene falt han pladask – nå går flere superstjerner i de norske capsene.
Disse vant priser på DCC Awards Torsdag avholdt Ocean Outdoor kåringen av årets Digital Creative Competition (DCC) på Røverstaden i Oslo.
JCP PRAD henter Kristoffer Reppen fra Atyp Med nær 20 års erfaring fra byråbransjen melder partner og kreatør i Atyp, Kristoffer Reppen, overgang til JCP PRAD og blir med det selskapets nye rådgiver.
Osloskolen velger JCP PRAD Utdanningsetaten søkte nylig et byrå som kan hjelpe dem med kommunikasjon og medietjenester for Osloskolen. JCP PRAD vant anbudet.
JCP PRAD står bak lansering av ny Fjällräven-kampanje PR- og reklamebyrået JCP PRAD laget en kampanje for svenske Fjällräven.
Slik valgte de å promotere konkurransen: – Vil vekke nysgjerrighet Ansatte ved en rekke reklamebyråer i Oslo møtte et nytt syn utenfor sine kontorer tirsdag morgen.
Sunniva Richardsen blir grafisk designer i JCP PRAD 35 år unge Sunniva Richardsen er ansatt som grafisk designer i JCP PRAD.
Standard Norge feirer 100-årsdagen med JCP PRAD – En av de mest interessante og lærerike kundene vi har jobbet med.
Tok med hele JCP-familien på tur for å bygge fellesskap – Helt naturlig at vi tar vår egen medisin og drar på tur.