Columbus henter ny seniorprofil til markedsavdelingen.

Ny seniorprofil til Columbus – Danket ut 80 søkere

Line Kleppe Sørensen går inn i nyopprettet rolle som Senior Marketing Manager.

Publisert

– Jeg er stolt over å være en del av Columbus og ser frem til å bidra med min erfaring til selskapets videre vekst og synlighet, sier Line Kleppe Sørensen i en pressemelding. 

Columbus har ansatt Sørensen i rollen som Senior Marketing Manager. Hun får ansvar for å løfte selskapets synlighet og posisjon i det nordiske markedet.

Sørensen har over 20 års erfaring innen digital markedsføring, prosjektledelse og merkevarebygging. Hun kommer fra stillingen som Senior Manager i performance-byrået s360, og har tidligere jobbet i IBM som Nordic Field Marketing Professional.

– Det kjennes godt å være tilbake i et tech-selskap. Columbus har en sterk posisjon i markedet, og jeg gleder meg til å vise hvordan vi skaper konkret verdi for kundene våre, sier hun.

Stillingen som Senior Marketing Manager ble utlyst tidligere i år, og Columbus mottok rundt 80 søknader. Head of Marketing & Communications i Columbus, Maren Synnevåg, forteller at Sørensen skilte seg ut i mengden.

– Hun var én av mange sterke kandidater, men det var hennes solide digitale erfaring fra både byrå og teknologibransjen som virkelig skilte henne ut. Ansettelsen er også et viktig ledd i vår satsing på mangfold og flere kvinner i sentrale lederroller i tech, sier Synnevåg. 

Hun trekker også frem at ansettelsen er en del av selskapets mål om økt mangfold og flere kvinner i lederroller innen tech.

Columbus er en global IT-service- og konsulentorganisasjon med over 1600 ansatte internasjonalt og 150 i Norge, fordelt på fem lokasjoner.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS