Lisa Warner om bord på MS Nordlys ved kai i Bodø.

Hurtigruten ansetter ny markeds- og digitalredaktør

Lisa Warner starter i den nyopprettede rollen som Chief Marketing & Digital Officer (CMDO) i Hurtigruten.

Publisert

Warner har over 20 års erfaring fra internasjonal reiselivsbransje, blant annet fra Saga Travel Group, Abercrombie & Kent, Cox & Kings, G Adventures og Trailfinders.

I Hurtigruten får hun ansvar for markeds- og digitalstrategien, med særlig fokus på internasjonal vekst.

– Vi er glade for å få Lisa med på laget i denne nye rollen. Hun har bred erfaring fra ledende reiseaktører og vil spille en nøkkelrolle i å styrke merkevaren vår og inspirere reisende verden over, sier Hedda Felin, konsernsjef i Hurtigruten, i en pressemelding. 

Warner ser frem til å bygge videre på Hurtigrutens 132 år lange historie og bruke data, innsikt og teknologi for å løfte kundeopplevelsen.

– Hurtigruten er et unikt selskap. Målet er å være det naturlige valget for reisende som ønsker en mer personlig opplevelse av norskekysten, sier Warner.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS