Kreatør og innholdsprodusent i S & B-N, Eline Langøy Brattsti.
Kreatør og innholdsprodusent i S & B-N, Eline Langøy Brattsti.

Sommerpraten:

Eline jobber i S & B-N: – Er du allsidig og kreativ tror jeg du kan komme langt

– Jeg tror kommunikasjonsbransjen trenger mye forskjellige folk med ulike egenskaper.

Publisert

I «Sommerpraten» stiller KOM24 en rekke personer i kommunikasjonsbransjen spørsmål om hva de gjør i sommer. I tillegg får vi høre litt om hvilke tabber vedkommende selv har gjort på jobb og hvilke råd de vil gi andre som ønsker lykkes i bransjen.

Neste ut er kreatør og innholdsprodusent i S & B-N, Eline Langøy Brattsti.

– Hva gjør du i sommer?

– Det føltes ut som en lang vinter i tillegg til at sommeren startet sent, så jeg skal bare prøve å nyte de dagene vi får med sikkerlig sommervær. Ellers blir det vel en liten bilferie nordover også.

– Hvilken låt gir deg mest sommerfølelse?

– Dreams av Fleetwood! Den minner meg om å ligge på stranda eller å dra på roadtrips.

– Hvordan oppsummerer du 2021 i kommunikasjonsbransjen så langt?

– Litt uforutsigbart og varierende. Det har vært noen utfordringer som at det kan være vanskelig å planlegge en kampanjen når samfunnet åpnes og lukkes om hverandre, samtidig som prosjekter du har jobbet lenge med plutselig blir avlyst på grunn av restriksjoner. Vi får håpe det blir litt mer forutsigbart videre i 2021.

– Hvilken bransjeperson har imponert deg i år?

– Kan vel ikke si noe annet enn de dyktige og flinke kollegaene mine på S & B-N. Selv om det har vært litt frem og tilbake med hjemmekontor og slike ting synes jeg nivået er høyt hos oss og alle gir sitt beste hele tiden.

– Hva er den største tabben du har gjort på jobb?

– Noe jeg ofte tabber meg ut på er å tenke «ferdig og levert prosjekt betyr at jeg kan lukke og glemme prosjektet», det blir noen ganger litt ekstra jobb å lete frem hele prosjektet igjen, så akkurat der må jeg få meg en bedre rutine.

– Hva er ditt beste råd til en som ønsker å lykkes i kommunikasjonsbransjen?

– Hmm.. det er vanskelig å si, jeg har jo relativ kort fartstid i bransjen, men jeg tror kommunikasjonsbransjen trenger mye forskjellige folk med ulike egenskaper, så er du allsidig og kreativ tror jeg du kan komme langt.

Powered by Labrador CMS