TU Media styrker markedsteamet
Henter ny SoMe-spesialist og digitalmarkedfører.
Denne artikkelen er over to år gammel.
TU Media henter Emilia Sundblom og Sigurd Dahle til markedsteamet. Dette er en del av selskapets pågående satsning for å styrke laget for å kunne levere bedre resultater for sine kunder.
Sundblom er ansatt som ny SoMe-spesialist, og kommer fra tilsvarende stilling i mediebyrået Mindeshare. Hun har en mastergrad i Human-Computer Interaction.
– Vi så etter en med erfaring og ekspertise innenfor et område stadig flere kunder etterspør kompetanse på. Emilia vil jobbe strategisk, både med kunder og TU Medias egen SoMe-strategi, og med hennes bakgrunn vil hun kunne bidra umiddelbart inn hos oss, sier kommersiell direktør, Nina Sofie Petterød Ellingsen, i en pressemelding.
Sigurd Dahle er hentet inn som ny digitalmarkedfører, og har allerede jobbet i TU Media ved siden av studiene.
– Vi skjønte fort at dette var en kandidat vi ville satse på. Han er utdannet innen digital kommunikasjon og markedsføring, og har vist seg svært kompetent gjennom jobb hos oss, blant annet på et stort og komplisert prosjekt i samarbeid med Financial Times.
Ellingsen er trygg på at både Emilia og Sigurd vil spille viktige roller i å drive TU Medias digitale salg- og markedsarbeid til nye høyder.
Sundblom har allerede startet i sin stilling, og Dahle starter opp 1. mai.