Adnuntius etablerer konsernledergruppe Adnuntius etablerer konsernledergruppe, og gir Henrik Hernes ansvaret for produktet og Lasse Fosshaug ansvaret for salget.
Birger Magnus investerer i norsk adtech Tidligere konserndirektør i Schibsted, Birger Magnus, satser på det norske adtech-selskapet Adnuntius.
Henrik Staib går til Adnuntius – skal lede selskapets kommersielle satsing i Norge Staib kommer fra en stilling som kundedirektør i Merkle, og bringer med seg over 18 års erfaring fra mediebransjen, med bakgrunn i salg og forretningsutvikling i Aller Media, TV 2 og Dagens Næringsliv.
Verdikjeden er løsningen «ANFO-sjef Jan Morten Drange kaster hansken idet han utfordrer bransjen til å samarbeide tettere, og etterspør annonseløsninger som kan konkurrere med store internasjonale teknologigiganter. Jeg plukker den gjerne opp», skriver Stian Remaad, CEO i Adnuntius.
Så mange har tatt TRY Opt si nye teneste i bruk etter lanseringa – Når me då kjem med ein slik moglegheit, hadde det fint om fleire walk the talk.
Adnuntius og Try lanserer annonseplattformen C ALT Lanseres som motsvar til et uoversiktlig marked for kjøp og salg av programmatiske annonser.