Konkurrentene samarbeidet om konferanse: – Veldig spesielt Torsdag ble Nordic Growth Summit arrangert for første gang.
Netlife Bergen blir til Tre – TRY øker eierandelen Sammen har de valgt å skape en ny merkevare som er egen for Bergen.
TRY med storsatsing på data og analyse I en tid hvor data og analyse blir stadig viktigere for å skape konkurransefortrinn, annonserer TRY ansettelsen av Ali Ahmad som ny Head of BI and Analytics.
Tre konkurrenter går sammen – lanserer nordisk teknologikonferanse TRY Dig, Avidly og Amesto Growth har satt all rivalisering til side for å arrangere teknologikonferansen «Nordic Growth Summit» i Oslo neste år.
For ett år siden tenkte hun det ble for «futuristic» å snakke om AI. Nå er det på alles lepper Emilie Nøss Wangen fra TRY mener tre punkter er spesielt viktig innenfor datadrevet B2B-markedsføring i dag.
TRY Dig fyller to år: Har ansatt over 100 personer på to år I TRY Digs to første leveår går selskapet med et underskudd på fem millioner kroner: – Vi har kalkulert at det koster penger å bygge selskap, sier daglig leder.