Fra venstre: Emilie Nøss Wangen, Stine Stenhaug og Gunnar Stensaker.

Går fra Simpleness til TRY

TRY har ansatt Stine Stenhaug som strategisk rådgiver og kundeansvarlig.

Publisert Sist oppdatert

Stenhaug kommer fra jobben som strategisk rådgiver i Simpleness, hvor hun har erfaring med strategi, digital handel, innhold og CRO.

– Hun har en evne til å løfte blikket og fokusere på det som faktisk skaper vekst til riktig tid enten det heter digital markedsføring, friksjonsfrie kundereiser eller konverteringsoptimalisering. Det passer bra inn i TRYs filosofi, sier Gunnar Stensaker daglig leder i TRY Opt.

I TRY vil Stenhaug først og fremst jobbe i skjæringspunktet mellom digital markedsføring, kundereise, e-handel og innhold.

– Det har aldri vært viktigere å ha en helhetlig tilnærming til kundereisen, fra første kontakt med en merkevare til endelig kjøp og alt som skjer i etterkant av kjøpsøyeblikket. 

– Min erfaring er å alltid starte der skoen trykker aller mest. Det kan for eksempel bety økt fokus på trafikk til nettsiden, høyere verdi på handlekurven, optimalisere betalingsprosessen, eller merkevarebygging. I TRY har jeg et bredt spekter med rådgivere og spesialister med på laget, for å skape lønnsom vekst for våre kunder, sier Stenhaug. 

Stenhaug skal jobbe på tvers av flere avdelinger i TRY, som de siste årene har gjort store investeringer i teknologi, rådgivning og utvikling av digitale netthandelsløsninger.

– I løpet av de siste tre årene, har vi vokst til et team på nærmere 30 som utelukkende jobber med e-handel. Vi er glade for får få Stenhaug på laget for ytterligere å kunne rådgi vekstorienterte kunder, avslutter Emilie Nøss Wangen daglig leder i TRY Dig.

Powered by Labrador CMS