Markedssjefen om bransjens beste: – Nivået er så skyhøyt at jeg blir frustrert Markedssjef i Tripletex, Eirik Nereng, hyller kreativiteten bak Zalo-reklamen, blir småfrustrert av nivået i TV 2 og minner unge talenter om at de ikke trenger toppkarakterer for å lykkes.
Disse er med i «Bloggerne» Emilie Voe Nereng gjør comeback når «Bloggerne» er tilbake i høst. Ane Farstad og Anny Isabella Øvrehus er helt nye profiler, og sammen med Fetisha Williams, Caroline Nitter og Øyunn Krogh er dette profilene seerne får følge kommende sesong.
Dette er Voes tips til annonsører som vil bruke influensere Da interessen for merkevaren Nyt Norge stupte blant de unge måtte man ta grep. Svaret på utfordringen var influensere.
Her er årets VIXEN Awards-finalister Det har kommet inn 236 000 stemmer på 1470 influensere. Disse kom seg helt til finalen.
Haaland fronter ny «Godfisk»-kampanje for Sjømatrådet Her er Erling Braut Haaland på filmopptak med Norges sjømatråd og «Godfisk». I denne uken kan du se resultatet i en rekke mediekanaler her i landet.
Startet byrå i krisetider: – Bang for the buck Tøffere økonomiske tider har gått hardt ut over norsk kommunikasjonsbransje. Mens andre gikk konkurs, etablerte Michael Hansson nytt byrå.
Influensere i opprør mot Forbrukertilsynets nye retningslinjer Norske influensere er opprørte over det de ser som forskjellsbehandling fra tilsynsmyndigheten.
Nyt Norge utfordrer influensere til å spise mer norsk mat – En drømmekunde jeg lenge har hatt lyst til å samarbeide med, sier Emilie Voe Nereng.