Kriserammet hopplandslag henter hjelp fra NPG: – Søren ikke lett Hopplandslaget har slitt med både sponsorinntekter og offentlige krangler. Nå får de hjelp fra NPG Sport & Communication.
Ny sponsor gjør at landslagshopperne slipper egenandel Den nye hoppsjefen er i gang med å bygge laget som skal gjenreise norsk hoppsport. Nå er Bildeler.no på plass som første nye sponsor.
Espen husker drømmesomrene sammen med bestefar i Kristiansand – Jeg husker dem som en sammenhengende lykkerus, og jeg forsøker å gjøre alt jeg kan for at mine barn skal sitte igjen med tilsvarende sommerminner.
NPG Sport & Communication ansetter PR-talent Volda-student Amanda Sophie Rustad har akkurat unnagjort praksisperioden sin i PR-byrået NPG Sport & Communication. Det gjorde hun såpass bra at hun nå går inn i en deltidsstilling mens hun fullfører studiene.
NPG etablerer samarbeid med tidligere BBC-sjef NPG Sport & Communication inngår partnerskap med tidligere BBC-sportssjef og sjef for Discovery i Nord-Europa, Dominic Coles.
Går fra TV 2 til NPG Sport & Communication Tidligere Monday Sport-topp Eskil Andreassen går fra TV 2 til det nyetablerte sportsbyrået NPG Sport & Communication.
Team Ingebrigtsen teamer opp med NPG Sport & Communication Sportsbyrået NPG Sport & Communication skal bistå løpebrødrene med sponsorsalg og kommersiell rådgivning.
Går fra Warner Bros. Discovery til NPG Sport & Communication Torbjørn Årsland melder overgang fra Warner Bros. Discovery til det nyetablerte sportsbyrået NPG Sport & Communication.
Tidligere Discovery-topp er Ingebrigtsen-brødrenes rådgiver Espen Skoland bistår Henrik, Filip og Jakob Ingebrigtsen på PR-fronten.
Espen Skoland tar over ledelsen i nytt sportsbyrå Nåværende administrerende direktør og en av gründerne bak NPG Sport & Communication, Svein Graff, går inn i en ny rolle som forretningsutvikler og «fri midtbanestrateg».
Harald Strømme blir partner i NPG Sport & Communication Tidligere sjef i Try og Discovery, Harald Strømme, blir partner og rådgiver i NPG Sport & Communication. Strømme teamer dermed opp med byråsjef Svein Graff, Ronny Aasland, eks-kollega Espen Skoland og fullservicebyrået NPG.
Tidligere Discovery-topp blir partner og rådgiver i NPG Sport & Communication: – En drømmesignering Bytter ut konfetti og champagne med brødskiver og leverpostei på Ullevaal: – Forhåpentligvis får jeg brukt hele mitt erfaringsspekter i dette arbeidet.
Reklameguru reagerer på Discoverys OL-reklamer: – Ødelegger gleden ved OL – Dels er det forferdelig mange, dels er de lange og dels er det konkurrerende filmer mot hverandre.
Discovery anker avvisningen av søksmålet mot staten Discovery anker Oslo tingretts avgjørelse om å ikke behandle søksmålet mot staten der TV-gruppen bestrider forbudet mot pengespillreklame.