Fikk TikTok-suksess da de droppet å bruke de store influenserne El-fluensere viser fram produktet deres for millioner på TikTok.
ANTI-serien sjokkerte: Flere besvimte i salen Serien er sterkt inspirert av «bloggdronning» Sophie Elise – som selv ble så trigget at hun besvimte på kirkegulvet under premieren i Sofienberg kirke.
Hanne-Lene Dahlgren selger forlaget sitt – vender tilbake til Gyldendal Norges største vegetarprofil og matinfluenser, Hanne-Lene Dahlgren, selger Entusiast forlag til Gyldendal.
En av Norges mest populære influensere inngår samarbeid med Stendi Assistanse Selene Lie, en av landets mest kjente og populære influensere med over 267 000 følgere på TikTok, har inngått et samarbeid med Stendi Assistanse. Målet er å belyse hvor viktig brukerstyrt personlig assistanse (BPA) er for personer med funksjonsnedsettelse – og hva BPA kan bety for å leve et liv på egne premisser.
Kåret til Årets Forbilde: – Trodde aldri dette skulle være noe jeg kunne leve av Plussize-influenseren gikk helt til topps under VIXEN Awards 2024 – og tok med seg en pris som betyr ekstra mye for henne.
Christina Ygre Skorve er Folkets Favoritt Slo ut noen av Norges største influensere – til sin egen store overraskelse!
Dukket opp i kjole laget av regninger: – Ingen kan bruke det imot meg Iris Eyfjord Hreidarsdottir har vært semifinalist i VIXEN Awards tre ganger, men har aldri gått helt til topps. Nå håper hun at kveldens stunt – en kjole laget av gamle regninger og inkassovarsler – kan være det som tar henne videre neste år.
Første influenser til å lede Gullfisken: – Jeg lever jo av reklame 7. februar skal reklamebransjen hylles og fjorårets beste reklamefilm kåres. Sendingen skal bli ledet av programleder Desta Marie Beeder og influenser Sebastian Solberg.
Bedrifter: Når ble det greit å behandle SoMe som en reklameplattform? «La meg være ærlig. Sosiale medier er ikke laget for å bombardere folk med tilbud», skriver Sandra Storm i dette innlegget.
Oskar Westerlin går «all in» i 2025 og starter året med satsetur til Asia I julen skal batteriene lades, før influenseren starter året med satsetur til Asia. Det store spørsmålet er likevel om statuen hans faktisk får sin «reisning», slik ordføreren har lovet.
Raser over influenserens krisehåndtering: – Viser mangel på respekt Krisehåndteringen til Matilda Djerf og hennes selskap, Djerf Avenue, får kraftig kritikk i en kommentar publisert av Resumés sjefredaktør, Yasmine Winberg.
Kritiserer ønskelister hos Vipps: – Fullt av reklame og betalt annonsering Hva ønsker du deg? Det spør Vipps, som har laget en rekke ønskelister fulle av gaveinspirasjon – med lenker rett til butikkene som selger dem. Det er frekt og pusher overforbruk, mener Framtiden i våre hender.
TikTokeren skal lage SoMe-innhold for Norsk Tipping – Når en av Norges største merkevarer spør meg om å lage innhold for dem, føler jeg at jeg har gjort noe riktig, sier Mikael Lien.
Oskar Westerlin tar LinkedIn med storm: – Lei overfladisk sirkelrunk Norges største profil på TikTok og Snapchat, gjør comeback på LinkedIn med et klart budskap: Han er lei av overfladiske råd og vil dele konkrete strategier som faktisk fungerer.
Sebastian Solberg ut mot TV 2: – De synes jeg var for tjukk Influenseren anklager TV 2 for å ha redigert ham tynnere i promobildene, men kanalen hevder de bare har speilvendt bildet.
Influenser om rapport-funn: – Ikke overrasket Flere faktorer påvirker det reklamebaserte innholdet til ulike influensere.