Gjengen i BAFF mener de skiller seg fra andre i bransjen Folkene bak management- og produksjonsselskapet BAFF jobber ikke bare sammen. Hele gjengen er gode venner.
Kristin Gjelsvik ferdig i Max Social - går til konkurrenten Influenser Kristin Gjelsvik er ikke lenger en del av VG-byrået Max Social.
ABC Startsiden henter influenser ABC Startsiden ansetter kjent strikke-influenser og strateg fra Financial Times-gruppen.
Erik Sæter hyller influenser-samarbeid – mener norske byrå henger etter Kjendisen ble invitert til Budapest i forbindelse med finalen i Europa League.
Ekteparet satser for fullt på influenserbransjen Investor og eiendomsforvalter David Flotve Reme gir seg i BRG Eiendom for å satse for fullt på influensere sammen med kona Maren Flotve Reme.
Oskar Westerlin og «Jølle» sikret seg over 6,5 millioner i inntjening i fjor Med en imponerende vekst i inntektene i 2022, har Oskar Westerlin og hans partner Jørgen «Jølle» Fjeldberg satt enda høyere mål for året. Duoen er fast bestemt på å fortsette sin suksesshistorie.
Agnetesh fikk «internettoverdose» - har logget av YouTube Den kjente YouTuberen og influenseren har logget ut av YouTube for godt.
Slik fikk hun en av Sveriges største YouTubere utestengt fra plattformen – Jeg har intervjuet mange kjente profiler opp gjennom, og aldri har jeg opplevd lignende, forteller Svenska Dagbladet-journalisten.
Influenseren ble headhuntet til ny jobb som markedssjef – Timingen kunne ikke vært bedre, sier Marna Haugen.
Mental Helse inngår samarbeid med INSJ – Å jobbe for bedre psykisk helse er en av de viktigste sakene INSJ kan engasjere seg for, ikke minst når vi vet hva slags posisjon mange influensere har i unges liv.
Westerlin har skapt bollekaos uten en krone på betalt spredning: – Dette er kraften av influencer marketing Nådde salgsmålet som var satt til ti uker allerede etter seks dager.
Bokklubben forsterker markedsavdelingen med bokfluenser og CRM-ekspert Victor Bøe Isaksen fra Schibsted kommer inn som ny CRM-rådgiver, og bokfluenser Mie Harris Storbekken tiltrer rollen som digital markedsfører og innholdsprodusent.
NRK behandler Sophie Elise Isachsen som en hvilken som helst innholdsleverandør «NRK behandler Sophie Elise Isachsen som en hvilken som helst innholdsleverandør. De overser et helt sentralt aspekt, nemlig at hun er en influenser med en enorm påvirkningskraft», skriver Mathilde Hogsnes.
Ex on the beach til topps i «versting-kåring» For aller første gang går Gullbarbie til et TV-program.
Hanne-Lene slakter NRK Super for pølse-reklame og grønnvasking mot barn – Uansett hvordan man vrir og vender på det – så er pølser langt ifra bærekraftig. Det er skikkelig trist at dette innslaget pusher et forbruk vi egentlig burde begrense på alle mulige områder, sier Dahlgren.
Omdømme-ekspert om Sophie Elise: – NRK bør stå imot klagene Omdømmeeksperten tror NRK tjener mest på sikt hvis de står imot presset i Sophie Elise-saken – og at beslutningen setter presedens.