Martine Borge Gade-Jensen går til Apriil
Martine Borge Gade-Jensen går til Apriil

Apriil satser på profilmarkedsføring – ansetter «influenser»-rådgiver

Henter Martine Borge Gade-Jensen som rådgiver.

Publisert

Martine Borge Gade-Jensen kommer fra byråmiljøet i Oslo, hvor hun har jobbet med profil-markedsføring i Egmont People i fem år.

Det skriver Apriil i en pressemelding.

I tillegg har hun flere års erfaring fra ulike startup-miljøer. 

Gade-Jensen har fulgt utviklingen tett og mener tiden er moden for å løfte dette fagområdet i regioner som Bergen og Stavanger, hvor potensialet er stort.

– Når riktig kunde kobles med en relevant profil eller influenser og innholdet er godt tilpasset målgruppen, kan det gi svært sterke kommunikasjonsresultater, mener Gade-Jensen

Hun sier i pressemeldingen at effekten av en vellykket influenser-kampanje er ofte betydelig. 

– Bergen fremstår fortsatt som et relativt uutnyttet marked sammenlignet med hovedstaden, og jeg håper å bidra til at flere virksomheter ser verdien av å satse på denne formen for målrettet kommunikasjon, sier hun.

Med satsingen tar Apriil et nytt steg for å styrke sin posisjon som totalleverandør innen kommunikasjon. Apriil har over 100 ansatte i Bergen, Stavanger og Oslo. 

– Vi jobber allerede med profilmarkedsføring for flere av våre kunder. Med Martine på laget kan vi tilby kundene et mer spisset tilbud, særlig rettet mot den yngre målgruppen. Som et av Norges største kommunikasjonshus leverer Apriil allerede et bredt spekter av tjenester – men nå satser vi enda mer for å være kundens foretrukne, helhetlige samarbeidspartner, sier Apriils CEO Erik Samsonsen. 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS