Wolts PR-sjef: – Vi har svart på alt Christian Kamhaug i Wolt sier de har svart pressen på alle henvendelser, til tross for at de ikke synes budskapet deres kommer godt nok fram.
Går hardt ut mot podkast-reklame: – Slår ihjel sin egen journalistikk Aftenposten har solgt reklameplass i podkast-format til Wolt. Det får ekspert til å reagere.
Wolt nådde ikke fram med budskapet sitt i pressen. Da valgte de å betale Wolt har vært gjenstand for kritikk i flere saker i mediene den siste tiden. PR-sjef Christian Kamhaug sier de ikke får nok oppmerksomhet når de svarer på beskyldningene, og har nå valgt å betale for en episode av podkasten «Forklart».
Kone & Mann nominert til årets SoMe-byrå Etter bare fem måneders drift er Kone & Mann blant semifinalistene til årets sosiale medier-byrå i HER AWARDS 2025, plukket ut av nærmere 2000 finalister.
Nå tror annonsørene på bedre tider i vente – men det slår ikke ut på markedsbudsjettene enda Halvparten av annonsørene ser lyset i enden av tunnelen.
– Stadig flere er skeptiske til å legge alle eggene sine i Meta-kurven Disse trendene bør man følge med på innen innholdsmarkedsføring akkurat nå, ifølge byråene.
Byråene deler: Dette er de viktigste trendene innenfor content marketing – Stadig flere ønsker innholdet sitt produsert av KI.
Gull til Amedia i INMA Global Media Awards Det er ikke bare INMA som har bitt seg merke i den kommersielle produktutviklingen hos Amedia.
Nyoppstartet Duo henter flere store samarbeid med nytt konsept – Vi trivdes godt i Hensikt, men da bransjen fikk seg en solid knekk, var vi uenige om veien videre.
Hekt henter ny ansatt fra Hill+Knowlton – Ser en litt utenfor ring tre i Oslo skrives det en rekke nye norske industrieventyr, sier jærbuen.
– Vi skal sette standarden for fremtiden Det nyoppstartede byrået, Fabelaktig Film, ønsker å være en pådriver for endring i bransjen.
Forventer å omsette for inntil 50 millioner kroner i år: Varsler kamp om kundene – Byrået traff på to forretningsområder som begge har hatt en kraftig vekst under pandemien.
Norske annonsører er blant de som bruker mest penger på innholdsmarkedsføring i Europa Samtidig viser undersøkelsen at en lav andel norske annonsører sier at de har gode strukturer og prosesser for å måle effekten av arbeidet.
Under pandemien har Splay One jobbet mindre med kommersielle merkevarer og mer med organisasjoner: – Meningsfylt – Vi merker at merkevarer og organisasjoner nå er mer åpne for å jobbe med influencere og YouTube, sier daglig leder.