Her er juryen til Medieprisen Har fått inn over 100 søknader fra bransjefolk som ønsker å bidra til å løfte frem de beste medie- og markedsføringsjobbene.
Disse deltar i «8 minutes of Change» Markedsføringsforeningen i Oslo (MFO) inviterer til «8 Minutes» 14. mai. Tretten deltakere får hver åtte minutter til å dele sitt syn på endring – personlig, profesjonelt eller samfunnsmessig.
Storebrand advarer reisende med «skrekksenga» – Denne utstillingen er litt skremmende, men svært informativ, sier markedsdirektør i Storebrand.
Storebrand og Per Høj tar kampen mot veggedyr i bagasjen Reklamebyrået Per Høj har vært med på å utvikle kampanjen som møter reisende på Oslo Lufthavn denne uken.
Nylig mistet hun jobben da Manus ble lagt ned – nå har Marianne Solheim fått seg ny jobb Skal nå jobbe for Norsk Toppfotball. Det samme skal Discoverys tidligere merkevaresjef.
Schibsted avvikler innholdsbyrået Manus – Det er med tungt hjerte at beslutningen om å avvikle Manus AS er tatt, sier styreleder Mikaela Folkestad.
Håkon leter etter lyden til merkevarene: – Lyd er det mediet som mest effektivt formidler en stemning eller en følelse – I Manus blir det veldig unaturlig å snakke om historiefortelling eller formidling uten å også snakke om lyd.
Mediaforums nye faggruppe er klar for covid–konferanse i november – Vi har fått på plass en utrolig solid faggruppe.