Fra venstre: Martine Flatlie (Maja.no), Thomas Johansen (PHD), Masha Scekic (PHD og Styreleder i Mediaforum) Janicke Holst Eckbo (Cavai og Fagansvarlig i Mediaforum), Jannicke Josefsson-Ruud (Apriil PR Oslo), Lars Hvinden (Schibsted) og Marianne Solheim (Storebrand)
Fra venstre: Martine Flatlie (Maja.no), Thomas Johansen (PHD), Masha Scekic (PHD og Styreleder i Mediaforum) Janicke Holst Eckbo (Cavai og Fagansvarlig i Mediaforum), Jannicke Josefsson-Ruud (Apriil PR Oslo), Lars Hvinden (Schibsted) og Marianne Solheim (Storebrand)

Mediaforums nye faggruppe er klar for covid–konferanse i november

– Vi har fått på plass en utrolig solid faggruppe.

Publisert

Mediaforum er godt i gang, og nå melder de at den nye faggruppen er utpekt.

Det skriver styreleder, Masha Scekic i en pressemelding til KOM24. Hun er også operativ i faggruppen.

Faggruppen består av:

  • Martine Flatlie er medeier og CMO i Maja.no. Hun har tidligere jobbet som Creative Director og Copywriter i Good Morning Naug, Naug og Venner, We Are Live, Aftenposten.
  • Lars Hvinden jobber som Head of Agency & Programmatic Development i Schibsted. Han har tidligere jobbet som Salgssjef i Discovery, Ad Tech Konsulent i Hvinden Consulting og Programmatisk i Aller Media.
  • Marianne Solheim er Markedsansvarlig for forsikring i Storebrand. Hun har tidligere jobbet flere år på mediebyråsiden med digital rådgivning, både i Carat og IUM.
  • Jannicke Josefsson-Ruud er Byråleder i Apriil PR Oslo. Hun har tidligere jobbet som seniorrådgiver i GK, som Account Director i JCP, Konsulent i Trigger og Kundeansvarlig i Mediacom.
  • Thomas Johansen jobber som Digital Director i PHD Norway. Erfaren foredragsholder og premiert i flere bransjekåringer.

Høsten på deres side

Fagansvarlig, Janicke Holst Eckbo, er svært fornøyd med sammensetningen.

– Vi har fått på plass en utrolig solid faggruppe – dette er en engasjert gjeng med masse kompetanse og bred bakgrunn både fra medie-, PR- og reklamebyrå, og ikke minst publisist- og annonsørsiden. Vi har hatt gode diskusjoner om hva vi vil oppnå med Mediekonferansen i år.

Organisasjonen som er basert på frivillig arbeid, har allerede gjennomført sin første samling og er i full gang med planleggingen av årets fagkonferanse, som er satt til 04. november.

Bransje i endring

Med tanke på dagens koronasituasjon og fremdriften på vaksineringen, er alt på Mediaforums side for å klare å gjennomføre en vellykket fysisk konferanse med prisutdeling

– Dette er superspennende, og vi gleder oss veldig til november. Dette blir min første konferanse som styreleder i Mediaforum. Jeg ser frem til å dele våre tanker og skissere den retningen vi nå skal ta, forteller Scekic.

Eckbo ønsker at dette mediakonferansen skal fortsette å være en arena hvor de løfter blikket og knytter tematikker i bransje opp mot større trender og utfordringer.

– At bransjen står overfor endringer er jo ikke noe nytt, men hvordan vi velger å forholde oss til disse endringene - og endringer generelt - syns vi er spennende, sier Eckbo.

Powered by Labrador CMS