Kinesisk designtalent til Bleed Bleed ansetter kinesiske Yuna Ma. Ansettelsen er en del av Bleeds mangeårige arbeid med å bygge et designfaglig miljø i internasjonal toppdivisjon.
Amerikansk selskap velger ANTI til å utvikle strategi, identitet og kommunikasjon – For oss handler dette prosjektet om å gjøre avansert teknologi forståelig.
TIBE Oslo har sikret seg Alex Sushi som ny kunde Sammen skal de utvikle en helhetlig kommunikasjon, oppgradert visuell identitet og styrke restaurantens digitale tilstedeværelse – med særlig fokus på takeaway, eventer og arrangementer.
Grunnlegger vender tilbake til Anorak Anorak samler og videreutvikler sitt designtilbud under ett felles tak.
– Sannsynligvis verdens mest unike reisemål TRY skal hjelpe Hurtigruten Svalbard med utvikling av merkevaren.
TRY Design med to nyansettelser – Dette er to designere vi har fulgt med på og ønsket oss i flere år – og som endelig har kommet til oss.
Stavanger Aftenblad har valgt nytt byrå Aftenbladet, som de kalles på folkemunne, vendte nylig tilbake som kunde i Fasett.