Byråleder Pål Hjorth Berge er svært glad for å få Stavanger Aftenblad tilbake som kunde.

Stavanger Aftenblad har valgt nytt byrå

Aftenbladet, som de kalles på folkemunne, vendte nylig tilbake som kunde i Fasett. 

Publisert

Det melder Fasett selv på sin nettside. 

Stavanger Aftenblad er en sterk og tradisjonsrik merkevare i Schibsteds medieportefølje. 

Men Aftenbladet er også en merkevare som kontinuerlig må utvikles og kommuniseres for å legitimere og styrke posisjonen, sikre en enda bedre leser- og brukeropplevelser og vise gjennom konkrete bevis og tiltak at visjonen om å gjøre Rogaland litt større og verden litt mindre er mer relevant enn noen gang.

Til å bistå med disse oppgavene har Stavanger Aftenblad nylig valgt Fasett som byråpartner. 

– Vi ser det som en del av vårt samfunnsoppdrag å velge aktører med lokal tilhørighet. Fasett har et godt renommé og utfordrer oss både strategisk og kreativt. Teamet vi har blitt kjent med har i løpet av kort tid satt seg inn i vår komplekse mediehverdag og ser oss både fra kommersiell og redaksjonell side, sier Silje Herget, markedssjef i Aftenbladet.

Byråleder Pål Hjorth Berge er også svært glad for å få Stavanger Aftenblad tilbake som kunde.

– Aftenbladet er en av regionens eldste og sterkeste merkevarer, og de befinner seg i et marked i voldsom endring. Slike merkevarer må man håndtere med kjærlighet og innsikt og vi er stolte av at Stavanger Aftenblad – som også har vært kunde her tidligere – igjen viser oss denne tilliten. Vi ser på dette som et langsiktig samarbeid og gleder oss til årene fremover sammen, sier en begeistret byråleder.

Avtalen omfatter merkestrategisk rådgiving, utvikling av visuell identitet og design, samt idé-, strategi- og konseptutvikling for kampanjer og sponsoraktiviteter.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS