TV 2 om kutt i kom-avdelingen: – Alle avdelinger kutter Torsdag var det allmøte i TV 2, der de ansatte ble informert om kuttene.
Skal samarbeide om annonsesalg i Norge Disney+ og TV 2 utvider sitt samarbeid ytterligere når TV 2 fra 1. november får eksklusivt ansvar for annonsesalget for «Standard med reklame» i Norge.
TV 2 har mistet to store kommunikasjonsroller på to uker – Vi skal naturlig nok først finner en erstatter for Willand og vi vil ikke haste denne prosessen. Vi skal finne riktig profiler, sier sjefredaktør og administrerende direktør i TV 2, Olav T. Sandnes.
Sarah C.J. Willand slutter i TV 2: – Det var bare snakk om tid Gir seg i jobben som direktør for markedsføring, organisasjon og kommunikasjon, for å bli administrerende direktør i Cappelen Damm.
TV 2 sjefen: – Virkelig stolt av den nye profilen En sterkere merkevare og ny visuell identitet er første steg i et taktskifte som omfatter hele TV 2s organisasjon, skriver TV 2.