ONS har lansert neste års tema: – Vi er ganske trygge på det vi har landet på – Å bare si det er litt kjedelig. alt som kan feires må feires.
Easee inviterte Elon Musk til kaffe - Sparebank 1 har invitert Easee til en kopp te Kopierte «Musk City»-filmen for å introdusere nytt forretningsområde. Har landet både te-avtale og storbestilling av tekopper.
Derfor stakk Peter Schwarz fra Hill+Knowlton etter mindre enn ett halvt år Startet i tysk oljeselskap med russiske minoritetseier og stor aktivitet i Russland omtrent samtidig som Russland gikk til krig mot Ukraina.
Sliten og fornøyd kommunikasjonssjef på ONS etter første messe på fire år: – Maskineriet er velsmurt 61 000 tok turen til årets ONS. Det er nesten på nivå med 2018.
Easee slukker lyset i Musk City I ekte «diner»-stil har mørket lagt seg og kaffen har blitt kald: – En kalkulert risiko, sier PR-sjefen om Musk-møtet som det aldri ble noe av.
Slik prøver Aker Solutions å fange folks tanker om framtiden Hentet inn kunstner for å skille seg ut på gigantisk oljemesse.
Dette vil Equinors kommunikasjonsavdeling oppnå under ONS – Det har vært en viktig jobb som har krevd mye fra kommunikasjonsavdelingen.
Dette sier Equinors klima og miljødirektør om de nye grønnvaskings-reglene – Det vil være barnesykdommer som vil gå seg til etter hvert.
Tre år på rad er OEDs stand nominert til årets beste – målet er å klare det i år og – Vi har jo en historie med å ha stander som skiller seg ut på ONS.
ONS-sjef Stenberg forventer ny rekord for mediedeltakelse Gikk fra 80 til 150 akkrediterte journalister på bare noen uker.
Easee med helsprø tanke – inviterer Elon Musk på kaffe Filmens syretest var klima- og miljøminister Espen Barth Eide: – En rå og ekte reaksjon, forteller PR-sjefen.
80 journalister akkreditert for å dekke ONS i Stavanger – Energi er daglig i nyhetene og da er det fint å registrere at norske og internasjonale medier ønsker å dekke ONS 2022.
Stavanger jubler over at det er ONS-år igjen – Folk er veldig ivrige til å treffe hverandre igjen og er klare for ONS nå.
Stenberg i ONS: Mener bransjen har et formidlingsansvar – Det er viktig å huske at å forenkle ikke er synonymt med fordumme. En god huskeregel er å tenke at man skal klare å forklare budskapet til svigermor.
Inger Johanne hoppet fra Hill+Knowlton til ONS: – Myk overgang Inger Johanne Stenberg har vært journalist i NRK og seniorrådgiver i Gambit. Nå jobber hun med kommunikasjon for en av verdens største oljemesser.
Kommunikasjonsdirektør reagerer på tidspunktet for Arendalsuka: – Da risikerer jeg heller å være irrelevant! Kommunikasjonsdirektøren synes det er synd at Arendalsuka krasjer med blant annet skolestart, og tror det kan frarøve mange muligheten til å delta.