Rørosmeieriet lanserer ny kampanje: «Mjølk er mer enn melk» Rørosmeieriet ønsker med sin nye kampanje, utviklet av byrået Molo&Co, å inspirere flere forbrukere til å velge naturlige og lite bearbeidede matprodukter. Kampanjen bygger på meieriets økologiske profil og bærekraftige verdier.
Rørosmeieriet inngår avtale med nytt byrå Designbyrået Panorama har fått oppdraget med å fornye emballasjedesignet.
Molo&Co danket ut seks byråer i kampen om Rørosmeieriet Tidligere SMFB Dinamo-partner Oscar Michaelsens nystartede byrå får matprodusenten som kunde.
Vipps så ble de kåret til Årets Markedsfører Fokuserte på svakheter for å skape vekst: – Vi kan ikke hvile på laurbærene når visjonen vår fremover er å bli verdens høyest elskede digitale lommebok.
En av disse fire blir «Årets Markedsfører» Det står mellom OBOS, Amnesty International, Rørosmeieriet og Vipps.