Tom-André Nøstvold blir kundeansvarlig rådgiver i mars.

Re:media henter Nøstvold fra Norges forskningsråd

– Det blir nytt og skulle sitte på byråsiden, men som jeg kjenner Re:media så setter de samarbeid med kundene svært høyt.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

I midten av mars starter Tom-André Nøstvold opp som kundeansvarlig rådgiver i Re:media. Et byrå han kjenner fra tiden han jobbet som produktkoordinator markedsføring og europeisk markedssjef i XXL.

– Muligheten dukket opp litt tilfeldig og jeg har et veldig godt inntrykk både av Re:media og Schjærven, så var det rett og slett for spennende til å si nei til, forteller han til KOM24.

De siste to årene av hans opphold i sportskjeden holdt han rollen som europeisk markedssjef, og det var slik han ble kjent med sin nye arbeidsgiver.

Fra annonsørsiden til byråsiden

Nøstvold forlater Norges forskningsråd hvor han har jobbet som teamleder nettredaksjon og ansvarlig for publisering i digital kanaler, siden august 2020.

– Det var som sagt et tilfeldig jobbytte, men så er det klart et savn og ønske etter de typer utfordringer dette vil bringe med seg, samt det å få jobbe med retail igjen, men denne gangen fra byråsiden og ikke annonsørsiden.

Og nettopp dette blir nytt for ham, uten at han føler seg nevneverdig utenfor komfortsonen.

– Det blir nytt og skulle sitte på byråsiden, men som jeg kjenner Re:media så setter de samarbeid med kundene svært høyt, og de ønsker å være tett på hele veien. Det er noe jeg ønsket både som kunde, men nå skal ha fokus på som kundeansvarlig.

Han ser han fram mot mars og komme i gang med nye arbeidsoppgaver.

Møte kundene, jobbe tett og sørge for at vi sammen når målene som de har satt seg, sier han.

Powered by Labrador CMS