Josimar ute med neste uttrykk i «The flip side of football»-kampanjen – Vår jobb er å løfte frem Josimar som en av de få kritiske røstene i fotballen.
Tar ut Supernordic Creative Studio i første-elveren Den digitale treningsplattformen Clutcher har valgt Supernordic Creative Studio som partner for strategi, kommunikasjon og reklame.
Supernordic Creative Studio og Josimar viser baksiden av fotballen i ny kampanje Supernordic Creative Studio fortsetter samarbeidet med magasinet Josimar. I den nye kampanjen vises fotballens bakside – fortalt uten ett eneste ord.
Fullstakk og Supernordic Creative Studio inngår strategisk og kreativt samarbeid – Vekst-vekst for kundene, og vinn-vinn for begge byråene, sier Erik Heisholt.
Street Art Norge velger Supernordic Creative Studio Blir deres partner på strategi, design og reklame.
Unruled + Supernordic = sant Arnstein Sarset i Supernordic og Erik Heisholt i Unruled Creative Studio etablerer Supernordic Creative Studio for å håndtere felles kommunikasjonsprosjekter.